|  | 
|  29.08.2018, 19:42 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			Po pierwsze nie pseudo, a juz zupelnie nie naukowo- opisuję to co widzę na zdjęciach, korzystając z nabytej kiedys wiedzy i doswiadczenia. Tez tak chyba robisz w pracy?    Po drugie bez szydery, choc na wesoło- trzeba szukac jasnych stron kazdej, nawet niewesolej sytuacji- nazywa się to optymizmem.   Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     | 
|   |   | 
|  29.08.2018, 20:42 | #2 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Nie widzisz co się pod osłoną dzieje i nie umyjesz syfu, odkręcić jak się jeździ w terenie i z głowy.  Z taką ilością syfu pod osłoną to mogło byle co uszkodzić uszczelniacz. W kwestii wałka kiedyś o tym pisałem na forum, przyczyną według hondy był zamiennik zębatki bez gumy, która służy do minimalizowania drgań, czy mieli rację z taką diagnozą, czy nie przyznali się do błędu podwykonawcy wałka , kto wie. Nawet w tamtych czasach produkcja większości podzespołów była zlecana podwykonawcą. Tylko trója była w całości produkowana w fabryce Hondy . 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   |