|
|
#101 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,373
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
Ja mam inny... Blaszany taki, ameliniowy. Dodający +15 do dlugosci prącia. Na pewno ze 100 kilo udzwignie, przynajmniej tyle chyba mialem zaladowane w Pamirze.
W Mongolii mniej, bo w Kiachcie Dakary E09 zdjąłem z niego, wiec mu zeszło z 80 kg obciążenia... Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!!
Ostatnio edytowane przez Tank : 20.07.2018 o 15:04 |
|
|
|
|
|
#102 |
![]() |
Konstruktorzy moto celowo piszą zeby nie ładować więcej niż 10kg na tył moto, bo to strasznie zaburza prowadzenie, ja nienawidzę jeżdzić z załadowaną centralką, i jak się pakuje to do centralki tylko przeciwdeszczówki i jakies poręczne lekkie rzeczy wkładam.
Z tego też powodu nie widzieli potrzeby robienia mocniejszego bagażnika, bo nie poto się napracowali obniżając i centralizując środek ciężkości, żeby ktoś napierdzielił tam "kamieni"i zepsuł całą ich pracę. Taka sama sprawa się ma na narzekanie na Patrolowskie 2.8 że słabe. Niezmodyfikowany patrol zapierdala jak przciętna osobówka z tamtych czasów, ale jak ktoś włoży 37cali, stalowe zdeżaki, wyciągarki, zabudowe środka, bagażnik dachowy z naniotem i napierdzieli do środka 200kg niezbędnego szpej, to wiadomo że auto będzie słabe i będzie się przegrzewać bo zostało zaprojektowane żeby ciągnąć 2 tony a nie 3,5...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#103 | ||
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Cytat:
|
||
|
|
|
#104 | |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Cytat:
Pewie dlatego co chwila leżałeś, a na końcu ułamałeś se obojczyk |
|
|
|
|
|
|
#105 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 988
Motocykl: loading...
Przebieg: wtv
Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 12 min 59 s
|
Myku, dzięki za to mosko, nie znałem. Cena z nieba ale wydaje się zacne.
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" |
|
|
|
|
|
#106 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,373
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
Radiolog. Dokladnie tak bylo. Byles nie raz, to widziales
Przez odciążony kufer. Jak Dupa zbyt lekka to latwo o fik przez kierę ![]() Wniosek z tego płynie taki, ze jadąc gdies dalej na moto, nie ma to jak swiadomosc ze caly czas masz za sobą ciężką dupę. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!!
Ostatnio edytowane przez Tank : 20.07.2018 o 16:16 |
|
|
|
|
|
#107 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
Cytat:
latam z tym od jakis 6 lat..próbuję wielu opcji bagażowych i nadal twierdzę że rogal (przynajmniej dla mnie jest najlepszy) tak oczywiście przy wielkim rogalu z tyłu i zjazdach z bardzo stromych zboczy... będziesz miał go pod tyłkiem wiadomo.. ale wiesz ile razy zjeżdżałem z takich zboczy w ciągu tych 6 lat..? może z 5 razy..(a troszę się pojeździło tu i tam) umówmy się NAT nie jest motocyklem enduro, nie wali się tym Rumuni na szagę.. Latałem chyba ze wszelkiej maści bagażem. już staram się za każdym razem zabrać coś innego na kolejny wyjazd.. Sakwami darłem o kamienie skały, ściany, i wszelkiej maści inne wystające elementy.. jazda z sakwami przez single tracka po gęstym lesie jest nie wręcz możliwa, to samo w korkach.. zawsze problem, Mieliśmy akcje gdzie trzeba było odpiąć sakwę bo przez bramkę nie mógł motocykl przejść.. podobnie było na bardzo wąskim mostku.. tam się udało przejść ślizgając sakwami po bokach.. porównywalne dla mnie do Rogala Są Sakwy Mirka z x-country.. bo są wąskie.. ale tu znów mi bardziej pasuje konstrukcja jednorodna. 4 paski, torba na ramię i idę do namiotu czy hotelu. szybko spinam czy zapinam.. no ale wiadomo.. mogę nie być tutaj wiarygodny... ![]() tymczasem w tym roku pierwszy większy off.. na AT a na liczniku 1000 więcej.. Rogal wypchany wpasowuje się bdb.. mimo rączek.. nie wadzi o plastiki nie ma kontaktu z wydechem ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,548
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 15 s
|
Pomyśl o zwijanym kominie w rogalu tak jak w GL, bo zapinanie wypchanego rogala nie jest fajne. Widziałem jak koleś rozwalił zamek, bo za dużo napchał, albo zamek był kiepski (rogal nie Twojej produkcji
). Po otwarciu wypchanego rogala wiele rzeczy można znaleźć pod kołami moto. Trzeba to delikatnie robić. Wiem, że można pakować się do rogala w dodatkowe worki, ale .......
|
|
|
|
|
|
#109 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
Cytat:
robi się właśnie! ![]() jest już praktycznie 40L na ukończeniu. później będzie XL
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,548
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 15 s
|
..... czyli mówisz i masz
![]() Może kiedyś wrócę do rogala, ala na razie mam Twoje sakwy, które mi bardzo pasują.
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Reflektory od fiata po latach... | Maniok | Wszystko dla Afryki | 17 | 06.05.2009 13:36 |