![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Aku zamontowane wstępnie. Pali rzeczywiście lepiej - szybciej kręci i NAT i WR-ka.
Przy okazji sprawdziłem ile mniej więcej te sprzęty żrą prądu i okazuje się, że moja NAT przy wyłączonym zapłonie i nieaktywnym alarmie pobiera 0,35A (z alarmem 0,5A) podczas gdy WR-ka równe 0,00A. To by oznaczało teoretycznie, że 11Ah aku powinno starczyć na zaledwie na 31 godzin. Przy włączonym zapłonie NAT cięgnie 3,8A więc zostawienie jej na noc powinno rozładować aku. Głównie martwi mnie to 0,35A. Czy ktoś mógłby zmierzyć u siebie? ...tapatalked. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator do AT | Kobra | Układ elektryczny i zapłonowy | 29 | 26.02.2018 16:05 |
Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 00:42 |
Akumulator do 0 7a | jorge | Układ elektryczny i zapłonowy | 39 | 30.01.2015 10:43 |
Akumulator a ABS (BMW r1100gs) | mateusz-kotek | Inne - dyskusja ogólna | 19 | 01.02.2012 21:47 |
[FAQ] Akumulator | podos | Regularne czynności serwisowe | 13 | 05.01.2009 10:31 |