![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 58
Motocykl: RD04
![]() Online: 6 dni 5 godz 9 min 44 s
|
![]()
Kurcze panowie mam problem, rok temu jak zmienilem regulator(juz nie mialem ladowania) i po wymianie, mialem stale 15.2V(teraz jak czytam okazuje sie ze mam za wysokie) ale w czym problem jezdzilem tak od poprzedniego sezonu nic mi sie nie po palilo i wszystko wydalo soe byc okey, do teraz jade mam caly czas 15.2-15.4V przy obortach 3-5tys. I przy wlaczeniu kierunkowskazu ppdchodzi mi do 15.6-15.8, a znowu jak wlacze dlugolie to spada na chwile do14.5 i wraca zaraz na 15.2 V pomiary pradnicy pokazaly mi tak przewody 1-2 okolo 70v, 1-3 tez okolo 70v natomiast 2-3 mam jhz tak 50-60v,(moze wina alternatora)i tak przejzalem wszystkie kostki i wydaja sie byc w dobrym stanie, przewody od reglera zlutowane, i dalej nie wiem co mam zrpbic z tym?
Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka
__________________
Łóżko to nie motocykiel – nikt nie zginie, a Bóg da i rodzina może nam się powiększy. |
![]() |
![]() |