|  21.06.2018, 23:37 | #3931 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 Miasto: Toruń 
					Posty: 1,340
				 Motocykl: LC8 SuperEnduro   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 14 s |   
			
			Na listonosza to jedynie w błocie się zdarza.
		 | 
|   |   | 
|  22.06.2018, 17:39 | #3932 | 
|  |   
			
			https://adventuremotorcycle.com/news...90-adventure-r The 790 platform has already gone through extensive testing to create both the Duke 790 and 790 Adventure R. KTM used 18 bikes and rode them for 50,000 km as hard as they could. The engines were then pulled and placed onto dynos for even more rigorous testing, including 25 runs of 150 hours of acceleration, deceleration, and shifting, at both high and low rpms. In total, the team used 36,000 liters of fuel to test the parallel twin 790. Chyba łącznie na 18 zrobili 50tyś   
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  22.06.2018, 17:58 | #3933 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   | 
|   |   | 
|  22.06.2018, 19:08 | #3934 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2011 Miasto: Pomorskie 
					Posty: 34
				 Motocykl: F650GS Dakar   Online: 2 tygodni 3 dni 13 godz 31 min 58 s |   
			
			Dostępne już są dokładniejsze zdjęcia:      Wygląda na to, że seryjne zawieszenie w pełni regulowane z napięciem wstępnym, dobiciem i powrotem, tak jak w serii SXF. Do tego spory katalizator pod silnikiem więc parę kg do urwania jak pojawią się akcesoryjne wydechy. 790 w wersji duke w pełni zalany ma 190kg, tu może być parę kg wiecej. Nowa T7 na pewno ma groźnego konkurenta  Więcej foto na https://www.1000ps.at/motorrad-bilde...-16622?seite=1 | 
|   |   | 
|  22.06.2018, 19:13 | #3935 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			no taki "ładny" wyświetlacz to niedługo pociagnie w terenie...co za głupia moda teraz na te  TFT ekrany teraz, wystarczy mi jeden w telefonie. W moto chce zegary analogowe. | 
|   | 
|  22.06.2018, 20:06 | #3936 | 
|  |   
			
			Jul KTM cicho mówi że to co pokazują to prototyp i produkcyjny będzie troszkę inny. Prawdopodobnie będzie zawias 43 że względu na cięcie kosztów.  Ogólnie rzecz biorąc wolałbym 1090 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  22.06.2018, 21:15 | #3937 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   
			
			Jest tak brzydki, że aż piękny. Patrzeć na niego nie mogę i jednocześnie zaczynam pożądać.
		 | 
|   |   | 
|  22.06.2018, 21:45 | #3938 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 
					Posty: 36
				 Motocykl: RD03   Online: 2 dni 22 godz 5 min 26 s |  Ktm pomoc... 
			
			Cześć....potrzebuję porady i opinii o ktm.Zdzwońmy się proszę.509718730.
		 
				__________________ JEŚLI ZGINĘ TO W PRZEKONANIU ŻE ROBIŁEM TO CO NAPRAWDE KOCHAŁEM.........MOTOCYKLE LWG. | 
|   |   | 
|  22.06.2018, 22:06 | #3939 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  23.06.2018, 08:06 | #3940 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 43 min 57 s |   
			
			43   E nie wierze. | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |