| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jest pod lewym tylnym boczkiem obok reglera na 3 piny.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W tym temacie to niech lepiej się elektrycy wypowiedzią. ALE JAK ZNÓW OMINIESZ POMPĘ PALIWA TO SPRAWA BĘDZIE JASNA.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1. akumulator: wiek i stan? ostatnio padaja jak muchy. dzis kolejny koledze w trasie w cbf1000. nie cale dwa lata ma. w poniedzialek polroczny kumplowi w Tiger 1050. plaga. hgw co zakladac  
		
		
		
		
		
		
			![]() 2. stan stacyjki? gasnie wszystko czy gasnie tylko silnik? czy cala elektryka znika? 3. stan czerwonej wtyczki pod airboxem - bywa ze one umieraja co do pompy to przekaznik pod siedzeniem sluzy tylko jako zabezpieczenie. na krotki okres czasu mozna ja podlaczyc poprzez bezpiecznik do plusa i minusa. bedzie pracowac gdy cisnienie spadnie, potem sie zatrzyma i w razie potrzeby dobije. Jezeli silnik gasnie a cala elektryka zostaje to sprawdz czy po zaniku masz iskre na swiecach. Jezeli problemy nie wystepuja na neutralu sprawdz stopke boczna i czujnik sprzegla. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 01.06.2018 o 09:59  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 34 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mnie raz zgasł i musiałem przykręcić klemy przy akumulatorze
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Poznań, Bieszczady, Oslo 
					
				
				
					Posty: 81
				 
Motocykl: RD07a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 dni 13 godz 46 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak sprawdzić czy cewka jest ok ?  
		
		
		
		
		
		
		
	Motocykl jedzie i nagle traci moc. Tak jak by palił tylko na jeden cylinder. Gaśnie silnik, elektryka działa ok.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Jeleśnia - Żywiec 
					
				
				
					Posty: 1,352
				 
Motocykl: CZ 350/XL 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 23 godz 57 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Podstawa problemów z elektryką to połączenia masowe. Oczka przykrecane do ramy etc. Kilka dni jazdy w deszczu, troche zasniedzieje i jaja w elektryce! A tam są dwa moduły czy jeden? W Transalpie dwumodułowym mi kiedyś moduł jeden padł z jednego cylindra. Awaryjnie to pospinałem na jednym module - dostarczyłem mu dwa impulsy i wyjście sygnał na dwie cewki jednocześnie :-) 
				__________________ 
		
		
		
		
	Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jeden modul z TPS. sprawdzic trzeba na zapasowej swiecy czy jest iskra w czasie klopotow z paleniem. sprawdzenie glownej masy to tez dobry pomysl.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja podobne objawy mialem gdy mi się kończył akumulator i zrobiło się zwarcie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Możesz nam zdradzić tajemnicę co w końcu jej było 
		
		
		
		
		
		
			 ?
		
				__________________ 
		
		
		
		
	 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| awaria ST 750 | Tolecki | Inne - dyskusja ogólna | 21 | 06.01.2016 21:41 |