![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#34 |
Administrator
![]() |
![]()
Jako że to temat oplotowy to pozwolę sobie na przedstawienie spostrzeżenia.
Od kilku lat na półce leżał sobie oplot , leżał i czekał ....... no i przy okazji wymiany oleju w lagach się doczekał. Powodem zmiany były krążące opinie jakie to cuda się dzieją z hamulcami w porównaniu do zwykłych przewodów. No cóż tyle się mówi no to sprawdzę. Zamontowałem w swojej 03 , no i szok , testuję ,próbuje i nadal szok. Nic się nie dzieje , mam na myśli to że szok własnie dotyczył iż nie nastąpiła jakaś cudowna zmiana hamowania. Wynika z tego tylko jedno że oryginalne przewody hamulcowe w AT 03 po 30 latach są nadal tak samo dobre jak nowiutki oplot. Nie ma to jak się przekonać na sobie. Drugie spostrzeżenie wynikające z pierwszego a raczej pytanie : w jakim stanie były przewody jeśli ktoś wymienił na oplot i doznał szokująco lepszego hamowania skoro w 03 po 30 latach są jak nowe. Oryginały oczywiście zostawiłem bo jak oplot padnie to na oryginałach jeszcze z 10-20 lat da się pojeździć.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przewody hamulcowe oplot-zmiana | calgon | Hamulce, kola, opony | 60 | 28.08.2017 23:43 |
Stalowy oplot | kraft90 | Hamulce, kola, opony | 1 | 27.03.2014 13:01 |