![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
@Wójcik no i jak rozwiązałeś problem?
Mam też problemik z napięciem. Regulator mam rzeszowski. Styki w kostkach w ładnym stanie. Mój problem przedstawia się tak że podczas jazdy na światłach i halogenach 10W każdy, ładowanie utrzymuję się na początku około 14,3 V ale po kilku godzinach jazdy systematycznie się podnosi i np w niedzielę po około 200 km na voltomierzu pojawiała się momentami już liczba 15,0/15,1. Sprawdziłem po jeździe czy akumulator nie jest gorący ale wszystko w porządku. Zauważyłem też że na moim liczniku Acewell gdzie wskaźnik obrotomierza jest cyfrowy pod koniec dnia (jak już było około 15 V) zaczął wariować i wyskakiwały wartości maksymalne tzn jakieś 8 tys. obr/min ale te wskazania wyskakiwały na chwilę ale cały czas wariowały w zakresie 3-8 tys. obr. /min. Robiłem też test akumulatora pożyczając od brata taki sam i historia z podnoszącym się napięciem się powtórzyła. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wydolność alternatora/układu ładowania. | CzarnyEZG | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 22.04.2014 20:37 |
gniazdko ładowania - z przekaźnikiem czy bez? | Evvil | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 01.08.2013 00:44 |
napięcie międzyfazowe na regulatorze napiecia | Grucha | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 21.06.2013 12:25 |
Zbyt Duże Zużycie Oleju | WiesiekM | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 51 | 26.07.2012 14:12 |
Znika napięcie w tripmasterze | ToSt | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 18.06.2011 23:06 |