|  26.02.2018, 14:11 | #81 | 
|  |   
			
			Nie pisze, że wszystkie te awarię dotykają każdego KTM, ale każda z nich może się zdarzyć. Więc pisanie, że NAT jest kiepskiej jakości bo komuś srubka wpadła w płyte silnika, albo na szprychach robi się nalot jest nieuzasadnione.
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 14:19 | #82 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2017 Miasto: mototravel.pl 
					Posty: 62
				 Motocykl: NAT   Online: 1 dzień 10 godz 39 min 25 s |   Cytat: 
 tylko się uśmiecham. Malkontentów nigdy na świecie nie zabraknie. | |
|   |   | 
|  26.02.2018, 16:25 | #83 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2017 Miasto: Kostrzyn nad Odrą 
					Posty: 312
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 8 s |   | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 16:38 | #84 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Hehe...zaraz wyjdxie ze afra nie ma niedoroby i jest hiper jakosci. Pisze jak jest, obiektywnie a niektorzy o srobce, ktora wkur...a jak widzi sie niedorube podwojnie. Jakby nie dct nie stalaby w garazu. Taka prawda.
		 | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 16:52 | #85 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Wlkp 
					Posty: 448
				 Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R Przebieg: 400   Online: 6 dni 53 min 12 s |   
			
			Myku sprzedaj i bedzie po problemie.
		 | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 17:17 | #86 | |
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   Cytat: 
  . To dotyczy wszystkiego, bo tak człowiek jest skonstruowany i kropka. Zdecydowanego złe opinie nie odstraszą, niezdecydowanego lub przeciwnego tylko utwierdzą w swoim przekonaniu, żeby nie kupować. Tylko dla DCT afryki bym nie kupił, jeżeli to był koronny powód zakupu. Kupiłem ,bo jeździło mi się tym na testach lepiej niż posiadanym gsem 1200, nawet mimo drobnych mankamentów, dalej uważam, że to dobry wybór. | |
|   |   | 
|  26.02.2018, 17:23 | #87 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2017 Miasto: Gdynia 
					Posty: 93
				 Motocykl: CRF1000 CRF1100 Przebieg: rośnie   Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 25 min 54 s |   
			
			Poruszacie tutaj sprawę rdzewiejącej ramy, szprych itp w nowej Afryce. Spróbowałem poszukać jakiś zdjęć w internecie i nic nie znalazłem. Wpisałem natomiast "corrosion bmw gs" i to co mi wyskoczyło jest wręcz nie do uwierzenia https://andyw-inuk.smugmug.com/Motor...Ugly/i-QChKDTC   Po obejrzeniu tych 42 zdjęć można by wyciągnąć wniosek że ten motocykl rdzewieje bardziej niż ruska konserwa z mielonką. Oczywiście na pewno tak nie jest i mam nadzieję że przypadłości modelu z linka ominęły zadowolonych użytkowników GS z tego forum   | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 17:50 | #88 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2017 
					Posty: 88
				 Motocykl: RD03   Online: 17 godz 22 min 41 s |   
			
			Ja jestem bardzo zadowolony. I gdyby nie ta rama, o której mowa w dziale warsztat to nie miałbym obiekcji żadnych. Skrzynia Dct poezja, pozycja w czasie jazdy poezja. Dynamika wystarczająca. (ostatnio z wariatami na litrowych sportach cisnołem i wstydu nie było). O jakości plastików się nie wypowiem bo się nie znam. Sprawiają wrażenie podobnych do tych z Nc 700x którą miałem 3 lata. Ja dbam o konia psikam zawsze po myciu jakimiś sprejami, tak że Nc 700x po 3 latach wyglądał jak salonowy plastiki były jak nowe nie porysowane, żadna śrubka nawet nie była zaśniedziała i myślę że przy odrobinie pracy tak też będzie z Afryką. A jeśli rama będzie korodowała mocniej to ją zareklamuję przed końcem gwarancji. A na dodatek....Afra jest tak cholernie piękna!!!!
		 | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 18:20 | #89 | 
| 880220111  Zarejestrowany: Feb 2011 Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					Posty: 1,049
				 Motocykl: XR 250R,XR 650R   Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s |   
			
			Albo was uspokoje albo oliwy do ognia dodam, generalnie wszystko co nowe weszło po 2000 było bublem... Skończyły się czasy wiecznych motocykli i jedyne co nam pozostaje to kupować te buble i je usprawniać.. Honda zawsze miała mierny lakier na ramach więc tradycja zachowana to co sie czepiacie  NAT to fajny motor tyle tylko że poszaleje kiedyś z szlifierką i wywale kupe łajna niepotrzebnego... dupę obciąć zaraz za główną ramą i wstawić dupę od CRF 450,przód Boano licznik Koso i jest Rally w hu..j. i wystawie za 20.000 Ojro Czekam na jakiegoś dzwona po kasie i ładuje aku do lisicy. Plastiki na przedzie są wkur.. i to zaje..li,no i uchwyt pasażera z plastiku   
				__________________ Honda XR-oholik  Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ | 
|   |   | 
|  26.02.2018, 18:22 | #90 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2017 
					Posty: 88
				 Motocykl: RD03   Online: 17 godz 22 min 41 s |   
			
			https://www.youtube.com/watch?v=skDyVav8z3Y Tutaj filmik na JUtubie pokazujący jak może wygądać Bmw GS 1200 z przebiegiem 7500km. Wydaje mi się, że jest to kompletny brak dbania przez właściciela. Kiepski widok | 
|   |   |