|  13.12.2017, 10:04 | #21 | 
|  |   
			
			musze przeanalizowac jedna rzecz bo moze to problem: czy przy rozwartym kill mozliwa jest praca rozrusznika? iskry nie ma prawa byc i pracy wtryskow ale czy to eliminuje rozrusznik? najlepiej jakbym mial NAT na warsztacie to szybko bym te zaleznosci okreslil. a jak bym mial taka co palic nie chce to by bylo jeszcze lepiej. opiac 2-3 mierniki w newralgicznych miejscach i patrzec co sie dzieje. no nic - schemat w lapke i gryzc  to oczywiscie nie ma zwiazku z NAT ale w starych Hondach przelacznik pozwalal na: - krec bez iskry - krec z iskra - zgas 
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 13.12.2017 o 12:52 | 
|   |   | 
|  13.12.2017, 14:55 | #22 | |
|  |   Cytat: 
 Nagram video jak temat wróci. Dziś rano ok. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka | |
|   |   | 
|  13.12.2017, 15:03 | #23 | 
|  |   
			
			po dluzszym postoju: 1. Nie dotykaj manetki! 2. przekrec kluczyk 3. wcisnij start - nie dotykaj manetki!!! jak bedzie problem z paleniem wylacz kluczyk 4. otworz kilka razy manetke na max i potem nie dotykaj!!! 5. przekrec kluczyk 6. wcisnij starter bez dotykania manetki opisz wynik   
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  13.12.2017, 15:17 | #24 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka | |
|   | 
|  13.12.2017, 17:39 | #25 | |
|  |   Cytat: 
 sam widzisz, ze kontrrewolucja i rewizjoniści głowy podnosza  o swiczach cos opowiadaja, zamet w glowach ludowi czyniac  Nie wiedzieć rano, co mu wieczorem do łba strzeli. A to, panie w studnię napaskudzi, a to za dziewką goni, straszy, grozi że dupczył będzie. Kradnie, paniem chudobę i spyżę. Niszczy a psuję, naprzykrza się, na grobli ryje, doły kopie jak piżmowiec albo bober jaki, woda z jednego stawu szczętem uciekła i karpie posnęły. 
				__________________ buziaki   | |
|   |   | 
|  13.12.2017, 19:10 | #26 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   | 
|   |   | 
|  13.12.2017, 19:50 | #27 | 
|  |   
			
			a nikt nie powiedzial ze tylko jedna rzecz nie domaga   bywaja takie wredne warsztatowe kumulacje. 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  18.12.2017, 21:17 | #28 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Jutro jak nie napada śniegu wymiana gwarancyjna, minimum 3 h, bo trzeba zdejmować bak i plastiki, żeby położyć nowy kabel razem z kill switchem No to zmienione na funkiel nówka, pali na dotyk   Ostatnio edytowane przez radiolog : 19.12.2017 o 17:58 | 
|   |   | 
|  04.09.2022, 13:23 | #29 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2021 Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody 
					Posty: 562
				 Motocykl: CRF1100 Przebieg: 91000   Online: 2 tygodni 1 dzień 6 godz 29 min 58 s |  okno yt Ostatnio edytowane przez Artek : 04.09.2022 o 15:25 | 
|   |   | 
|  04.09.2022, 23:48 | #30 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2018 Miasto: Warszawa 
					Posty: 204
				 Motocykl: SD06   Online: 3 tygodni 2 dni 16 godz 41 min 43 s |   
			
			Bo to jest "awaryjny" wyłącznik zapłonu i służy do gaszenia silnika w sytuacjach awaryjnych Do gaszenia/wyłączania zasilania służy stacyjka. Inna sprawa, że młuśnięcie tego klawisza nie powinno odcinać zapłonu. | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rozwiązanie problemu z odpaleniem zimnego moto | Grzechu2012 | NAT - Warsztat | 10 | 29.08.2019 21:53 |