| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Kiedyś R.T70 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,421
				 
Motocykl: Była RD04 
Przebieg: 120000+ 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tylko czemu mam być skazany na oleje Hondy? 
		
		
		
		
		
		
			W innych motocyklach nie ma takich "problemów". Czy DCT to jakaś kosmiczna technologia? Byłem na stronie Motula i też do VFR 1200X Crosstourer DCT Motul przewiduje tylko 5100 10W30. Poza tym ory olej hondowski kosztuje 67zł/L. http://allegro.pl/oryginalny-olej-do...007322600.html Castrol Power1 Racing kosztuje 40zł., a Motul 7100-65zł. Żeby było jasne, nie chodzi mi o kasę, tylko o jakość. O hondowskim oleju nie wiadomo nic. Nigdzie nie mogę trafić na jego specyfikację. W jakimś brytyjskim sklepie trafiłem na Motula 7100 10W30 do Hondy NC750 DCT. Chyba kupię tego 7100 (oczywiście za złotówki   )
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Serdecznie pozdrawiam. Romek T.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 HONDZIARZ 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2012 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD04 / NAT 
Przebieg: 50000km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie reklamuje oleju Hondy, tylko głośno się zastanawiam. 
		
		
		
		
		
		
		
	Nie słyszałem, żeby ktoś powiedział "nie wkładaj oryginalnych uszczelnień, weź aftermarket bo jest lepszy", albo "lepiej aftermarketowe napinacze i rozrządy, o oryginalnych nic nie wiadomo" - tutaj wszyscy bezkrytycznie wierzą, że brandowane przez Hondę (bo przecież Honda nie robi ani łańcuchów, ani uszczelnień ani łożysk ani olejów) jest najlepsze. Ba, na forum panuje pogląd, że oryginalna zębatka zdawcza jest lepsza od zamienników. W przypadku oleju pojawia się dyskusja.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				Miasto: Poznan 
					
				
				
					Posty: 2,539
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: kto wie 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 37 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Więc z obowiązku wewnętrznego: co do zębatki zdawczej... to są opinie poparte doświadczeniem oraz co ważniejsze badaniami. Jest na forum test twardości zębatek, w labie ktoś robił, można na FAT to znaleźć - najtwardsza jest oryginalna... i wywnioskowaliśmy, że dlatego najdłużej nie pojawia się luz między wałkiem a zębatką i efekt uklepywanie wałka jest na niej najmniejszy w przedziale czasu... Co do reszty się nie wypowiadam i pozdrawiam:  ))
		
				__________________ 
		
		
		
		
	<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: Bielsk Podlaski 
					
				
				
					Posty: 183
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 11 godz 29 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tu można kupic hondowski w dobrych pieniądzach: 
		
		
		
		
		
		
		
	http://allegro.pl/olej-honda-10w30-m...044328533.html  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Olej do scottoiler'a - jaki? | hans | Wszystko dla Afryki | 20 | 19.11.2012 13:49 |