![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
![]() Online: 6 dni 53 min 12 s
|
![]()
Ja zamontowałem na tył Mitas e10 , a przód Anakee Wild 3.
Pojeździłem kilkaset km na tym zestawie. Połowa asfalt, połowa teren. Czuć kostkowanie oczywiście na asfalcie, ale absolutnie mi to nie przeszkadza. Zjeżdżanie na szuterki, piaseczki i trawę nie przynosiło nieprzyjemnych wrażeń. Noszenie kół po powerzchni zaczyna się jak oczywiście jest mokro, albo bardzo mokro. W błocie niestety jechałem tylko na zasadzie podparcia nogami, bo póki co nie lubię kopania błotnego. Do zastosowań w jeżdzie 60 % asfalt, 40 procent szutry i teren dla mie ten zestaw okazuje się być idealny. Wcześniej w Transalpie jeżdziłem na K60 Scout i powiem,że dla mnie to są opony do wszystkiego czyli do niczego. Na asflacie staram się nie szaleć, choć jeżdżę na tym Mitasie e10 w porywach do 175 (wartości opon są do 190 km max) i nie czuję się niepewnie. Oczywiście trzeba pamiętać ,że to kostka , więc swój rozum trzeba mieć. Natomiast jak zjeżdżam z asflatu, to pozbyłem się tego noszenia motocykla na lekko mokrej trawce i trawersach , jakie było w dużym stopniu na K60. Zatem polecam ten zestaw. Dodam ,że wymieniłem w przodzie dentkę na dużo mocniejszą, a póki co jeżdżę z oryginalną z tyłu, Jednak jak tylko będzie możliwość to zamieniam na tyle również na grubą. Jak zmieniałem opony , to niestety nie mieli ich na miejscu. |
![]() |
![]() |