|
|
#11 |
![]() |
Dużo takich motocyklistów spotykam co mówią też dużo, ale mało jeżdzą
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
nOOb
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
jeszcze nie slyszalem o scottoilerze do lancuszka rozrządu ;-)
ale w sumie kto tam wie.. ja tam mam swira na punkcie smarowania lancucha, smaruje olejem silnikowym przy uzyciu szczoteczki do zebow, zawsze zrzucam lancuch wraz z wymiana opon (czyli po około 20k km) i jest jak noweczka.. wiec kto tam w sumie wie.... gdyby lancuch zrobil z 50-60k km, bylbym wniebowzięty..... a przy moim emeryckim stylu jazdy to mysle, ze tych 70k km będzie możliwych
|
|
|
|
|
|
#13 |
![]() |
Naped przy 38000! No niezle
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 365
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
|
Cytat:
Przy normalnym użytkowaniu myślę, że to niemożliwe. Jak ktoś jeździ tylko latem, po suchym asfalcie i delikatnie obchodzi się z manetkę i masz szczęście, to kto wie... |
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Gdynia
Posty: 472
Motocykl: NAT
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 19 godz 52 min 45 s
|
W trampku zrobiłem 38000 na jednym napędzie. Smarowany tylko olejem przekladniowym co 500km.
Pozdrowienia D Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
|
#16 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 588
Motocykl: brak
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 19 godz 20 min 54 s
|
Cytat:
Myślę że to nie legenda. Moim LC8 przejechałem na jednym napedzie 50 tys km zmieniając raz zdawczą. Zmieniłem napęd przed dłuższym wyjazdem dla przyzwoitości. Może i można 70. To zależy od stylu jazdy.
__________________
Pełne zadowolenie składa się z małych uciech rozłożonych w czasie. https://www.facebook.com/CFact1/ |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,469
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 22 godz 14 min 44 s
|
Cytat:
Miałem AT z napędem OEM o przebiegu 70tys. km. Po tym przebiegu napęd był totalny złom. A tutaj relacja naszego kolegi z forum: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=768 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,770
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s
|
Wracając do tematu to wymien koniecznie. Czasem łańcuch sie moze rozpaść w sposób nie kotrolowany i zrobic straty , które nie ograniczą sie do szukania samego napedu. Jeszcze jak daleko od domu...ale z drugiej strony tu sie zaczyna prygoda. I jakie emocje ... całkiem jak..zdarzę czy nie zdarzę...
|
|
|
|
|
|
#19 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
Cytat:
Chyba, że wspomniane 15 tys. km zamierzasz zrobić "w cywilizacji", a nie z dala od niej, więc warunki do zmiany znajdziesz bezproblemowo. No i wspomniane przez Puszka przygody będą jak będziesz szukał warsztatu i dogadywał się z miejscowymi.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,661
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 34 min 47 s
|
A gdzie tu sens? Ma chlop przejachac 15 tysi, to niecodzienna okazja, wiec po uj kusic los? Zmiania sie wszystko co sie da na nowke i nie ciagnie zbednego balastu. Stary naped na poleczke skoro jeszcze nie koniec, komus sie moze przyda awaryjnie.
Widzialem jak zerwany lancuch zmasakrowal kanaly olejowe w afrze. Koniec jazdy i dupa totalna. Szczesliwie bylo to wokol komina... Na wyprawach takie przygody maja ci co zydza na pozadny serwis przed. |
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Olejarka łańcucha | VictorZ | Wszystko dla Afryki | 32 | 02.04.2024 17:43 |
| olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 21:15 |
| Wytrzymałość skorupy kasku. | Maniok | Kaski | 13 | 17.04.2009 11:37 |