|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 614
Motocykl: jeszcze będę jeździł XRV...
Online: 5 dni 4 godz 22 min 55 s
|
Jazda po asfalcie a nie po błocie, to główna przyczyna przegrzewania się
__________________
Jednakowoż wybrałem prawidłowo...Afryczkę na Królową |
|
|
|
|
|
#2 |
|
księgowy...
![]() |
Sorry, że was "schłodzę" panowie, temat już był u mnie przerabiany. U mnie wyglądało to jak "grzebień" wykonany z blachy alu o wym.ok.20x6cm zamontowany między ramą a reglerem. Niestety po jakimś nie zadługim czasie regler poszedł na śmietnik. Po wywaleniu kostki, zlutowaniu przewodów, rozdzieleniu przewodów i poprowadzeniu każdego osobno począwszy od reglera aż pod zbiornik paliwa miałem spokój przez 3 lata Uwaga, żeby nie dotykały częsci metalowych, bo będzie zwarcie po byku. Przewody się grzeją i dodatkowa izolacja nie bardzo im pomaga
![]() zdrowia ![]() Czemu się grzeje? W środku reglera są zamontowane diody przerabiające nadwyżkę prądu na ciepło. Afryka produkuje tyle prądu 3-fazowego co porządna elektrownia, trzeba by porządnej stacji trafo żeby to zbilansować. Ostatnio edytowane przez zbyszek_africa : 09.04.2009 o 21:16 Powód: dopisane |
|
|
|