Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.05.2017, 15:12   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,628
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 10 godz 49 min 7 s
Domyślnie

nawet w suchej misce smok zbierający olej jest na dole więc leżąc na boku też będzie lipa ze smarowaniem. Przy wywrotce smarowanie to jedno ale pojazd bez kierownika nie powinien pracować zwłaszcza po glebie, może dość do rozszczelnienia układu paliwowego, wydostania się oleju z silnika na rozgrzany układ wydechowy i o efekt końcowy w postaci rozpierduchy czy pożaru nie trudno... dlatego nie rozumiem dlaczego BMU nie stosuje czujnika przechyłu w celu odcięcia zapłonu po wywrotce...nie dość, że sprowadzają niebezpieczeństwo na innych to jeszcze właściciel ma już zatarty motocykl....pewnie chodzi o kasę... ubezpieczenie odda za moto, gośc kupi nowy z salonu i koło się kręci.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.