|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  14.05.2017, 09:09 | #51 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Krakow 
					Posty: 216
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 1 dzień 6 godz 27 min 0 |   Cytat: 
  Amortyzatory zwane potocznie olejowymi, mają wewnątrz olej i gaz. Gaz jest pod ciśnieniem atmosferycznym w odróżnieniu od amortyzatorów potocznie zwanych gazowymi gdzie gaz jest pod ciśnieniem wyższym od atmosferycznego. | |
|   |   | 
|  14.05.2017, 09:17 | #52 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Serwis tylnego amora zalecany jest co 50 mh w endurakach, prawie nikt tego nie robi bo albo nie wie, albo wie i ma to w dupie. W każdej serwisówce jest jasno napisane co ile taka akcja. 2 tygodnie temu robili mi Wilbersa z Tenerki po dwóch sezonach jazdy, w środku była paciara. W multi Ohlins stracił precyzję regulacji a po serwisie wszystko wróciło do perfekcji. 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  14.05.2017, 14:41 | #53 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Maków Podhalański 
					Posty: 1,785
				 Motocykl: XRV750->XR400 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s |   
			
			Jest opcja, że w tym amortyzatorze nie ma tłoka/pierścienia oddzielającego olej od powietrza, ale powietrze w nim jest? Powietrze musi być, bo olej nie jest ściśliwy.  Fajny filmik na temat tego po po w amorze jest powietrze pod ciśnieniem, jakoś okolice 3 minuty i generalnie jak w środku wygląda podczas pracy. link do youtube Z tego co jeszcze czytałem mamy amortyzatory jedno i dwu rurkowe. W jednorurowcach występuje pierścień oddzielający olej od powietrza, w dwururkowym nie. link do filmiku jak działa dwururkowy Ostatnio edytowane przez CzarnyCzarownik : 14.05.2017 o 14:53 | 
|   |   | 
|  14.05.2017, 18:44 | #54 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Bialystok I Akalice 
					Posty: 1,748
				 Motocykl: AT RD07a; XR600R   Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 37 min 38 s |   
			
			Nie jestem specem od zawieszeń, opisuję co widzę. Być może w omawianym YSS jest jakiś gaz, ale jeśli jest to znajduje się w tej samej komorze co olej i nie wynika to z tego, że o czymś zapomnieli w fabryce. Być może po zalaniu olejem tworzy się nad nim próżnię, którą następnie wypełnia się nitrogenem Taka po prostu budowa Olej jest nieściśliwy, ale konstrukcja tłoka jest taka, że znajdują się w nim otwory odpowiedzialne za dobicie i odbicie. US07628259-20091208-D00011.png Pod i nad tłokiem znajduje się choinka z podkładek (bardzo cienkich), których ugięcie reguluje przepływ oleju przez tłok yss.jpg Piston Explanation (350 x 235) Negitive.jpg | 
|   |   | 
|  15.05.2017, 07:41 | #55 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2011 Miasto: Białystok 
					Posty: 959
				 Motocykl: Rd03 XT 350 BMW r65 60/6 Przebieg: Rośnie   Online: 3 tygodni 12 godz 8 min 52 s |   
			
			Dałem oryginał do Sanchez i jest Super.Czyli TAIWAN poległ szybko.
		 
				__________________ tel 604-489-146 | 
|   |   | 
|  15.05.2017, 18:59 | #57 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Opole 
					Posty: 366
				 Motocykl: CRF1100 Przebieg: ???   Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 2 godz 49 min 35 s |   
			
			Dzięki sluza za ten wątek. Również Adagiio pomógł mi w podjęciu jedynie słusznej decyzji.
		 | 
|   |   | 
|  15.05.2017, 21:50 | #58 | 
| Łowcy z Łopola  |   
			
			Wilbers?
		 | 
|   |   | 
|  15.05.2017, 21:52 | #59 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Sanchez robi super robotę , wiem bo mam. Być może trochę drogo, ale mega profi. Chciałbym porównać tego yss z moim 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  15.05.2017, 22:16 | #60 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Opole 
					Posty: 366
				 Motocykl: CRF1100 Przebieg: ???   Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 2 godz 49 min 35 s |   | 
|   |   |