|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#51 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Krakow
Posty: 216
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 1 dzień 5 godz 56 min 50 s
|
Cytat:
![]() Amortyzatory zwane potocznie olejowymi, mają wewnątrz olej i gaz. Gaz jest pod ciśnieniem atmosferycznym w odróżnieniu od amortyzatorów potocznie zwanych gazowymi gdzie gaz jest pod ciśnieniem wyższym od atmosferycznego. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Serwis tylnego amora zalecany jest co 50 mh w endurakach, prawie nikt tego nie robi bo albo nie wie, albo wie i ma to w dupie. W każdej serwisówce jest jasno napisane co ile taka akcja. 2 tygodnie temu robili mi Wilbersa z Tenerki po dwóch sezonach jazdy, w środku była paciara.
W multi Ohlins stracił precyzję regulacji a po serwisie wszystko wróciło do perfekcji.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#53 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Jest opcja, że w tym amortyzatorze nie ma tłoka/pierścienia oddzielającego olej od powietrza, ale powietrze w nim jest? Powietrze musi być, bo olej nie jest ściśliwy.
Fajny filmik na temat tego po po w amorze jest powietrze pod ciśnieniem, jakoś okolice 3 minuty i generalnie jak w środku wygląda podczas pracy. link do youtube Z tego co jeszcze czytałem mamy amortyzatory jedno i dwu rurkowe. W jednorurowcach występuje pierścień oddzielający olej od powietrza, w dwururkowym nie. link do filmiku jak działa dwururkowy Ostatnio edytowane przez CzarnyCzarownik : 14.05.2017 o 14:53 |
|
|
|
|
|
#54 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,748
Motocykl: AT RD07a; XR600R
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 37 min 29 s
|
Nie jestem specem od zawieszeń, opisuję co widzę. Być może w omawianym YSS jest jakiś gaz, ale jeśli jest to znajduje się w tej samej komorze co olej i nie wynika to z tego, że o czymś zapomnieli w fabryce. Być może po zalaniu olejem tworzy się nad nim próżnię, którą następnie wypełnia się nitrogenem
Taka po prostu budowa Olej jest nieściśliwy, ale konstrukcja tłoka jest taka, że znajdują się w nim otwory odpowiedzialne za dobicie i odbicie. US07628259-20091208-D00011.png Pod i nad tłokiem znajduje się choinka z podkładek (bardzo cienkich), których ugięcie reguluje przepływ oleju przez tłok yss.jpg Piston Explanation (350 x 235) Negitive.jpg |
|
|
|
|
|
#55 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2011
Miasto: Białystok
Posty: 959
Motocykl: Rd03 XT 350 BMW r65 60/6
Przebieg: Rośnie
Online: 3 tygodni 12 godz 8 min 52 s
|
Dałem oryginał do Sanchez i jest Super.Czyli TAIWAN poległ szybko.
__________________
tel 604-489-146 |
|
|
|
|
|
#57 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Opole
Posty: 364
Motocykl: CRF1100
Przebieg: ???
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 1 godz 27 min 25 s
|
Dzięki sluza za ten wątek. Również Adagiio pomógł mi w podjęciu jedynie słusznej decyzji.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Łowcy z Łopola
![]() |
Wilbers?
|
|
|
|
|
|
#59 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,922
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 23 godz 32 min 8 s
|
Sanchez robi super robotę , wiem bo mam. Być może trochę drogo, ale mega profi.
Chciałbym porównać tego yss z moim
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR |
|
|
|
|
|
#60 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Opole
Posty: 364
Motocykl: CRF1100
Przebieg: ???
Online: 2 miesiące 2 tygodni 4 dni 1 godz 27 min 25 s
|
|
|
|
|