| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 1,398
				 
Motocykl: RD 03,  LC4 ADV 
Przebieg: x83000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 12 godz 19 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Misza, to są dopiero argumenty  
		
		
		
		
		
		
		
	  !!Franz, i inni, zakładając że jest to 45mm, warto? "Luzów żadnych nie mają" blablabla ... wiadomo  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				Miasto: Kamieniec Wrocławski 
					
				
				
					Posty: 3,142
				 
Motocykl: XT660Z-konik garbusek 
Przebieg: Ł 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 godz 19 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fihu ,warto,warto,u mnie   w babci trójce jest WP 50 ,jest zajebista różnica.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin......  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2011 
				Miasto: Błażowa 
					
				
				
					Posty: 1,313
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Warto, wszystko kwestia kosztów. 
		
		
		
		
		
		
		
	Za taki komplet liczą średnio 1500 zł, pozostają koszty dorobienia sztycy, nowe łożyska i serwis zawiasu +/- 2000 zł. Przy założeniu że wsio jest ok, i nie potrzeba nic w środku wymieniać, regenerować zacisku, kupować nowej tarczy itp, itd.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | |
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Napisalem , że zawiech dobieral i robil mi facet pokroju PKSa A czlowiek ten robi amory zawodowo   i ludziom z naczego forum równieżNa swoim zawiechu nie oszczedzalem . Mi wyszlo przeszlo tysiac euro Doszla nowa tarcza 320 mm, dystans do zacisku, zacisk Zawiech robilem w niemczech nie w PL Bez luzow ![]() Ps. Na tylnym amorze też nie. Najwyzsza polka Ohlinsa z hydraulika Nowka kosztuje 1200 euro, ale dalem tylko polowe za prawie nowy 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 11.04.2017 o 22:41  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2013 
				Miasto: Marki 
					
				
				
					Posty: 1,735
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 22 godz 51 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kumpel ma na handel kompletny przód WP50 z lc4 adv. Półki, lagi, koło, zacisk itp także jak ktoś chętny dam namiary. Cena chyba 1600zl
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	KTM 640 Rally  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 1,398
				 
Motocykl: RD 03,  LC4 ADV 
Przebieg: x83000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 12 godz 19 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			PawelM, na razie dzięki, będę się odzywał jak coś. 
		
		
		
		
		
		
		
	Franz, zrozumiałem, słyszałem o PKSie, pisząc o luzach i "blablabla" miałem na myśli że sprzedający zachwala, opisuje że super stan i extra cacy ... Budując Franzalpa miałeś konkretne założenia, ja myśle nad wrzuceniem czegoś na przód, od tak aby poprawić przyjemność z jazdy, i nie zamienić przysłowiowej siekierki na kijek Skoczę do gościa i sprawdzę stan zawiechy w takim razie  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fihu - miałem takie zawieszenie w swojej AT - WARTO 
		
		
		
		
		
		
		
	Pamiętaj jednak, że jak przód zmienisz, to i tył musisz bo inaczej tył Ci nie wyrobi za przodem i nie odczujesz w rezultacie różnicy, bo nie wykorzystasz właściwości przodu ![]() Ja w swojej RD07 miałem na tyle WP z KTM LC 4 (chyba ADV) + nowa (pode mnie_ sprężyna z Wilbersa zamawiana i wtedy to grało  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Dubiecko 
					
				
				
					Posty: 322
				 
Motocykl: Ktm620sx, RD07a 
Przebieg: 67 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 5 godz 50 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Można pchać z ktm-a 990 lub 950 albo lc4 tylko sprężyny trzeba zmienić.  Ja takie mam.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeżeli to Upside down to wg mnie nie warto akurat tego zawiasu.  Miałem w swoich afrykach/trampkach różne, w tym 2 razy 45 - raz showe , raz marcoche.  Zawias z huski 45mm upside down to dosyć stary zawias, części do jego bebechów (oprócz uszczelniaczy) sa drogie i kiepsko dostępne.  to nie WP 43/48 że kupisz zestaw all bolsa za 250 zł.  Druga sprawa - lagi 45 mm szybko traca chrom na dolnych powierzchniach-zazwyczaj wystaje w tych leciwych zawiasach podkład z mosiądzu, ale nawet jak jest dobry wsadzasz taki 20 letni zawias do AT i zaraz masz starty. Mam 2 komplety tego zawieszenia... 
		
		
		
		
		
		
			Dlaczego jednak można się zastanowić? Huska w latach 94 - 99 stosowała sztycę pod łożyska 1 cal - 25,4 mm. Gwint na sztycy był mniej niż 25 mm. Wystarczyło przetoczyć sztycę na 25 mm pod seryjne łozysko 25/47 i mieliśmy zestaw do AT. Ogarnięty tokarz zebrał mi te 0,4mm bez wyciskania sztycy za niewielką kwotę. Dodatkowy plus - górnej półki nie musimy ruszać - w miejscu gdzie się idzie pólka sztyca ma poniżej 25 mm. Pólki od Huski - są OK i prawie pasują do AT/TA/Dominatora/XL/XR/SLR/FMX i innych. Moja propozycja: do półek od huski pasują Lagi KTM WP 43. Te lagi są bardzo popularne, części do nich od holery, pasuje do nich każde koło na ośkę 20 jak i 26mm, do kompletu pasuje każda tarcza od ktma po 2000 roku i każdy zacisk (zacisk kompletuje się do pompy hamulcowej - rok zmiany to 2008) 
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mistrzu dzięki 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA  ...  MOTOR MARKAXRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Husqvarna 610 te | deftones | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 28.12.2014 20:54 |