|  27.03.2017, 21:48 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2008 Miasto: Jeleśnia - Żywiec 
					Posty: 1,352
				 Motocykl: CZ 350/XL 600   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 23 godz 52 min 21 s |  S51 
			
			Znajomy mi przyprowadził motocykl do odpalenia po kilkuletnim postoju... To miało być proste i łatwe ale do zrobienia jest wszystko. Na razie ogołociłem ze wszytskiego w kilka minut  DSC_0196.JPG 
				__________________ Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV | 
|   |   | 
|  27.03.2017, 22:42 | #3 | 
| 22.10.2006, DTN :)  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kąty Wrocławskie 
					Posty: 3,770
				 Motocykl: RD07 Przebieg: IIszlif Galeria: Zdjęcia   Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s |   
			
			Taka lekkość w design`ie
		 
				__________________ Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'  http://www.youtube.com/user/Miszapoland | 
|   |   | 
|  27.03.2017, 22:46 | #4 | 
| Wylizał się  |   
			
			Przerabiałem to przez 2 ostatnie lata z synem... 2 sztuki.  Koszta spore, żeby to zrobić "na Niemca". Jest na YT filmik z fabryki, jak składać i rozbierać silnik. Powodzenia.   | 
|   |   | 
|  27.03.2017, 23:42 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: Podlasie 
					Posty: 2,660
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 godz 57 min 8 s |   
			
			Biedny motorek...
		 | 
|   |   | 
|  28.03.2017, 01:13 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Białogard 
					Posty: 584
				 Motocykl: RD07   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 9 godz 38 min 7 s |   
			
			Rama w podobie do tej na drugim planie    | 
|   |   | 
|  28.03.2017, 15:04 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2016 Miasto: Inowrocław 
					Posty: 137
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 tydzień 10 godz 6 min 31 s |   
			
			Mógłbym przy nim zrobić dosłownie wszystko z zamkniętymi oczami. Znam wszerz i wzdluz. Od razu popowiem, że warto dorobić/kupić blokator i ściągacz oraz blachę do wyciągania wału w łożyska. Za małolata byłem dosyc prężnie działającym członkiem forum simsonrulez. Jest tam ciekawe centrum wiedzy, jednak w większości dzieciaki "kture chcom tuningowac swoje motory". Jak coś uderzaj z tematem   Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka | 
|   |   | 
|  29.03.2017, 13:38 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2008 Miasto: Jeleśnia - Żywiec 
					Posty: 1,352
				 Motocykl: CZ 350/XL 600   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 23 godz 52 min 21 s |   
			
			No  wlasnie motur byl po pesudo tuningowcu. Filtr stozek. Elektryka sajgon podrutowane wszytko bez stacyjki. Felgi krzywe. Etc... Ale mamy dawcę części z innego motura. Obecnie wstawiłem inny silnik. Tez 50 ale zamiast 4rech biegów są trzy :-) 
				__________________ Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV | 
|   |   | 
|  29.03.2017, 13:47 | #9 | 
|  |   
			
			Da się zmienić na 4 biegi, też miałem kiedyś S51, fajowy sprzęt. Co się na tym wyprawiało... ech    
				__________________ pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS | 
|   |   | 
|  29.03.2017, 18:57 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2016 Miasto: Inowrocław 
					Posty: 137
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 tydzień 10 godz 6 min 31 s |   
			
			Jak chodzi to nie rozbieraj silnika. Skrzynia 3 jest spoko, trzeci bieg w 3 jest jak czwarty w 4 Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka | 
|   |   |