![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 |
![]() |
![]()
I to bralem pod uwage i o to pytalem. Wewnetrzny zawor pomiedzy komorami. Za duzo na wyjsciu - oddajemy na wejscie. Nie ma poboru - oddajemy do komory wejsciowej. Pompa pracuje i zamiast wracac do zbiornika jak w wielu modelach wtryskowych z tzw. powrotem oddaje na wejscie. poostaje podlaczyc na wyjscie czuly miernik cisnienia bo 0,2 to bardzo malo.
Jutro pisze do firmy FACET z pytaniem o ta kwestie. To chyba najprosciej ![]()
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 13.03.2017 o 22:42 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa paliwa facet | kermit1 | Wszystko dla Afryki | 16 | 13.05.2016 10:38 |
Pompa paliwowa FACET. | e200g_ | Uklad paliwowy i wydechowy | 98 | 06.06.2014 22:47 |
Rd03 - pompa Facet problem | chomik | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 27.07.2012 22:22 |
Pompa FACET i cos tam o Pierburg (zamienniki oryginału) | Mecia | Uklad paliwowy i wydechowy | 54 | 30.03.2012 22:42 |