![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,070
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 4 godz 52 min 33 s
|
![]()
No i przyszedł czas serwisu - kupiłem nowe świece itd. Bak zwalony i tak korzystając z okazji posprawdzałem iskrę na wszystkich fajkach i na wszystkich jest ok - strzela a iskra "konia by zabiła " Przejażdżka i niespodzianka - dp około 4 tys obr ciągną normalnie 2 cylindry , powyżej 4 jeden gaśnie i przerywac zaczyna .. - na jałowych chodza oba - juz teraz całkiem zdurniałem co może byc przyczyną . Może przyczyna jest w gaźnikach ? nie elektryce ? Zgasiłem światło w garażu i nie widać podczas pracy silnika żadnych przebić z kabla .
![]() Przy okazji - czy wymiana świecy w przednim cylindrze ( lewej ) wymaga jakiegos specjalnego klucza ? Siedzi tam dość głęboko , odkręciłem lewa chłodniczkę i za ch..nie moge nałożyc klucza ( 18 ) na świecę . Po godzinie się poddałem . Czym / jak ja wykręcić ? Ostatnio edytowane przez Widmo80 : 21.11.2016 o 16:17 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
przedni błotnik | Mroq | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 3 | 28.08.2008 11:39 |