Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.11.2016, 19:51   #11
strobus1
 
strobus1's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,430
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
strobus1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 29 s
Domyślnie

Czy gaźnik ma drożne wszystkie trzy odpływy nadmiaru paliwa
Takie cieniutkie wężyki wychodzące z korpusu - 2 i 1 z komory pływakowej.
Miałem w 640ADV problem jak zamontowałem pompkę paliwa - była za mocna dla zaworka pływaka - z przelewów leciało paliwa a moto śmigało bezproblemowo. To jedno podejrzenie.
Filtr powietrza oczywiście masz czyściutki jak łza ....
Świcy irydowej też już dawno podziękowałeś, jeśli nie to właśnie przyszła ta pora
Wachlowanie manetką przy zalanym silniku wymaga rozwagi i zrozumienia zasady działania pompki przyśpieszającej.
Sporo na temat tego gaźnika napisano na forum lc4.pl
zdrowia
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym.
Ważne z Kim.
strobus1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.