![]() |
#13 |
![]() |
![]()
Nie wiem jaki ciepły był ten silnik kiedy ustawiałeś ale jeżeli dobrze nagrzany to 900 to trochę mało. Zaraz zadzwonię do Wielebnego, żeby herezji nie głosił. ;-)
Ja ustawiam zawsze około 950 na ciepłym a jak polatam trochę i się dobrze nagrzeje to rośnie do 1000-1050 i tak wtedy trzyma. Tak z głupia franc zapytam od ten rolgaz i linki. Linki akurat są z pancerzami wewnątrz teflonowanymi to nie ma sensu ich smarować ale jak zawisał na tych 1700 obrotach to patrzyłeś czy przepustnice wracają do końca? Jeżeli tak to smarowanie nic nie pomoże. Jak rozumiem wolne i synchro udało się bez problemu ustawić? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyjazd na spontanie, mam wolne do 08.06. | Słodziuś | Umawianie i propozycje wyjazdów | 0 | 27.05.2014 13:20 |
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? | krzysiek_m | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 03.09.2013 22:23 |
Pali na 1 gar (wolne obroty) | Zet Johny | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 34 | 19.11.2011 23:52 |
Dwa wolne wężyki-tylko po co? | Kobra | Uklad paliwowy i wydechowy | 15 | 26.04.2011 17:23 |