|  22.05.2016, 20:37 | #41 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Kielce 
					Posty: 1,655
				 Motocykl: Dziczyzna Przebieg: ustalam   Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s |   
			
			Moim zdaniem nieznacznie wyższy. Ja przy optymalnym ustawieniu zawieszenia musiałem lekko lagi w półki wpuścić i mam lekko obniżone siodło A dotykam palcami ziemi przy wzroście 187 cm...to pierwsze Moto, które trochę ale jednak obniżałem    | 
|   |   | 
|  22.05.2016, 20:48 | #42 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					Posty: 1,629
				 Motocykl: nie ma!!!!!!! Przebieg: +-50k   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s |   
			
			Mam i ja. a to fajnie Pan robi: http://advrider.com/index.php?thread...-g650x.948227/ 
				__________________ Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! | 
|   |   | 
|  22.05.2016, 20:56 | #43 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Kielce 
					Posty: 1,655
				 Motocykl: Dziczyzna Przebieg: ustalam   Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s |   
			
			Świetny temat! Ma gość polot i wizje...no i kasę    | 
|   |   | 
|  23.05.2016, 01:19 | #44 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					Posty: 1,629
				 Motocykl: nie ma!!!!!!! Przebieg: +-50k   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s |  e'x 
			
			Synek pomaga exa zdobic    
				__________________ Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! | 
|   |   | 
|  23.05.2016, 01:21 | #45 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					Posty: 1,629
				 Motocykl: nie ma!!!!!!! Przebieg: +-50k   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s |  ex Cytat: 
   
				__________________ Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! | |
|   |   | 
|  23.05.2016, 07:53 | #46 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   | 
|   |   | 
|  23.05.2016, 12:14 | #47 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					Posty: 1,629
				 Motocykl: nie ma!!!!!!! Przebieg: +-50k   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s |   
			
			dokladnie na udzie siedze kiedy stoje   , ale czy moto jest stania? 
				__________________ Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!! | 
|   |   | 
|  12.06.2016, 11:15 | #48 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Kielce 
					Posty: 1,655
				 Motocykl: Dziczyzna Przebieg: ustalam   Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s |   
			
			Ostatnie dwa dni to pobudka o 4.30 rano i 3/4h latania - coś pięknego! Zmieniłem wydech na LeoVince Titanum, jest ciszej i chyba nawet lepiej wygląda na motocyklu (waga wydechu 1,4 kg) :thumbsup:  Swoją drogą - właśnie zrobiłem na XCuT pierwsze 2000 km więc czas na małą recenzje: Wcześniej jeździłem ciężkimi motocyklami więc mogę śmiało powiedzieć: można AT latać w offie ale PO CO? XCuT waży zalany jakieś 150 kg i to naprawdę czuć w terenie. Jazda w sypkim piachu czy w błocie powoduje tylko fun a ogranicza mnie tylko moja wyobraźnia a właściwie moja własna bojaźń bo motocykl prowadzi się jak po sznurku. Jedzie tam, gdzie chcę i to bez walki. Teraz widzę, jak można "latać" w offie a nie walczyć z ciężkim motocyklem i terenem. XChallenge ma według mnie świetny silnik - pięknie ciągnie od dołu do odcięcia przy czym nie ma się wrażenia, że to go (silnik) męczy. Pięknie można jechać na 3 biegu 20 km/h po czym odkręcając manetę żwawo rozbujać się do 80 km/h bez dziury w mocy czy dławienia. Zawieszenie - przód jak dla mnie bardzo dobrze radzi sobie z terenem, dobrze działają regulacje. Tył - mam seryjną "poduszkę" - jak dla mnie nadąża za przodem i nie mam zastrzeżeń, radzi sobie i na asfalcie i w offie. Jedyne co - trzeba przyzwyczaić się do "podnoszenia" tyłu przy ostrym hamowaniu przodem. Hamulce - teraz dopiero wiem, co to hamulce (wcześniej miałem spowalniacze) :thumbsup: Bardzo dobra dozowalność. Spalanie - w offie 4,3 l/100 km, w mieszanym czyli 50 % on i 50 % off to samo a więc spalanie około 4 l/100 km mnie zadowala. Minusy: - ładowność a właściwie mocowanie bagażu. Trzeba się nagłówkować, jak go zamocować do motocykla. Jeździłem z rogalem i dałem radę tylko dzięki dorobieniu a'la stelażo-gmolo-podpórek. - odkręcają się śrubki  Więcej minusów nie znalazłem! Po 2000 km (z czego pewnie jakieś 1000 km w offie): - awarii brak  - zużycia oleju brak  - 2 koleżanki chciały mnie zaprosić na wspólne jeżdżenie, co wcześniej raczej w tak krótkim czasie (miesiąc) się nie zdażało...przypadek?    Parę fotek       | 
|   |   | 
|  12.06.2016, 11:31 | #49 | 
| Michał  |   
			
			Żeby się przekonać że motocykl lekki prowadzi się w terenie lepiej niż ciężki, to nie trzeba kupować, wystarczy pożyczyć od kolegi i się przejechać, ale....trzeba mieć kolegów  Moim skromnym zdaniem to AT jest po prostu bardziej uniwersalna niż większość małych i tyle. Przejedź się jakimś 2T i ciekawe co wtedy powiesz o bemwu i jego terenowych możliwościach. Dobrze że w końcu znalazłeś, przynajmniej na jakiś czas   | 
|   |   | 
|  12.06.2016, 11:36 | #50 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Kielce 
					Posty: 1,655
				 Motocykl: Dziczyzna Przebieg: ustalam   Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s |   
			
			Michał - dobrze prawisz ale... na pożyczonym nigdy nie będę jechał jak na swoim (i dlatego ciągle mam kolegów  ) a więc u mnie nie sprawdza się teoria "zanim kupisz, pojeździj". XC to motocykl z przebiegami jak AT a wagą jak prawie jej połowa, z zawiasami o 2xniebo lepszymi... Królową latałem prawie 4 lata a tylko rok na jej seryjnym zawiasie i z seryjnym wyglądem...dobrze ją wspominam i na zawsze w mym sercu zostanie ale zacytuję mojego kolegę: "Panu Hondzie najbardziej udali się posiadacze Hondy"    | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Projekt Challenge | myku | Inne - dyskusja ogólna | 273 | 11.06.2020 17:16 |