Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.06.2016, 09:44   #11
Mallory
 
Mallory's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 11 godz 2 min 4 s
Domyślnie

Tak jak pisałem - jestem umówiony na telefon 14.06 bo wtedy będą to robić. Dotychczasowe ustalenia:
1) zdajemy się na ich doświadczenie, czy wykonać wałek eksperymantalny-wzmacniany czy standardowy - po analizie wałka stwierdzą co będzie lepsze,
2) chcielibyśmy żeby był gwint na jakąś standardową i łatwo dostępną nakrętkę z czoła wałka,
3) dodatkowo żeby gwint był trochę dłuższy z nacięciem i zastosowaniem blaszki z zabezpieczeniem przeciwko odkręcaniu,
4) żeby był ustalony limit od strony silnika - żeby zębatka nie poszła za głęboko,
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Uszczelniacz wałka zdawczego? Kishon Silnik, sprzęgło, skrzynia 22 23.03.2014 21:11
Zimmering wałka RD07 Kojot Silnik, sprzęgło, skrzynia 1 11.04.2013 10:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.