|  20.04.2016, 15:46 | #21 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 43 min 57 s |   
			
			Jakby co mam namiar na firmę która przewija alternatory prądnice itd.Ze 3 lata temu przewijali mi cały stator do xl 600 RMg i dali gwarancje rok czy 2 . Było wszystko git.Jak chcesz napisz na   . Robią to wysyłkowo ale dość szybko .Zaznaczam że nie mam nic wspólnego z tą żeby nie było że reklamuję (nawet nie pamiętam nazwy mam tylko nr tel). A i jeszcze z tego co pamiętam też miałem jaja z odpalaniem (po mimo tego że umiem palić z kopa) i czasem motocykl palił czasem nie ,czasem zagrzał się i gasł ,okazało się że oprócz statora winne były zimne luty w module zapłonowym (po rozcięciu tego okazało się że jest kilka zimnych lutów na przeciwko wtyczek - pod wtyczkami). Ostatnio edytowane przez Zmyler : 20.04.2016 o 15:54 | 
|   |   | 
|  20.04.2016, 15:53 | #22 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2013 Miasto: Warszawa 
					Posty: 121
				 Motocykl: FE + 2x XR   Online: 3 tygodni 3 dni 12 godz 26 min 13 s |   Cytat: 
  Są chyba ze 2-3 wersje statorów, zależnie od rynku (nie licząc akcesoryjnych). Sprawdzałeś oporności cewki WN/fajki/świecy? P.S. też ostatnio korzystałem z pewnej firmy w wawie, zrobione w zasadzie z dnia na dzień   Ostatnio edytowane przez nav : 20.04.2016 o 15:57 | |
|   |   | 
|  20.04.2016, 15:59 | #23 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2015 
					Posty: 83
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 59 min 0 |   
			
			Ustaw miernik na Ohmy i podłącz pod masę i pod czarno czerwony kabelek. I podaj co Ci pokazało. Optymalnie jest 250, poniżej 200 już są problemy z odpalaniem.
		 | 
|   |   | 
|  21.04.2016, 00:53 | #24 | 
| Zarejestrowany: Apr 2016 
					Posty: 6
				 Motocykl: RD03   Online: 1 godz 3 min 55 s |   
			
			Mierzyłem na samym początku. Cewka dawała 30v i coś ponad 100 ohm. Czyli pewnie to wina statora. Droga taka zabawa wychodzi żeby to przewinięcie zlecić  ? Bo nie wiem czy sam się nie pobawię. | 
|   |   | 
|  21.04.2016, 07:45 | #25 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Ostrów maz 
					Posty: 308
				 Motocykl: Dzik 950 Przebieg: 120000   Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 4 godz 5 min 48 s |   
			
			Do Xr 400 płaciłem coś kolo 100 u gościa z Augustowa albo Suwałk, wszystko załatwilem wysyłkowo
		 | 
|   |   | 
|  21.04.2016, 09:30 | #26 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2013 Miasto: Warszawa 
					Posty: 121
				 Motocykl: FE + 2x XR   Online: 3 tygodni 3 dni 12 godz 26 min 13 s |   
			
			Ja płaciłem 200 za cewkę od zapłonu (pojedynczą). Za 2 cena miała być 250. Cały stator 450 (razem z oświetleniowymi). Opór na zapłonowej miałem 190-220, po przewinięciu 230. | 
|   |   | 
|  21.04.2016, 10:22 | #27 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2015 
					Posty: 83
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 59 min 0 |   
			
			Wpisz na allegro przewijanie statorów, gościu ogarnia szybko i bez problemowo w ciągu tygodnia z wysyłkami miałem na miejscu stator Koszt 100zł za jedną 150 za dwie cewki daje rok gwarancji.
		 | 
|   |   |