|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
No baaa... Całkiem niedawno było głośno o gościach, którzy urządzili dość daleki trip na trialach, a tam wiadomo jakie są zbiorniki..
Idąc tym tropem, nowa Afryka nie powinna mieć wcale zbiornika paliwa. Zaoszczędzimy na wadze, będziemy bardziej "trendy" i nikt się czepiać nie będzie .A benzynę to sobie w plecaku będziemy transportować .
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,601
Motocykl: nie mam
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
|
Homologacja, certyfikat, zgoda księdza... to wszystko można mieć - tylko trzeba wiedzieć na co ta zgoda była wydana, certyfikat, homologacja i jakie są wymagania- czyli od kogo wydana i czego dotyczy.
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Posty: 109
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 39 min 19 s
|
JOŁ
Wczoraj zaliczyłem jazdę tesówką nowej AT w manualu oto moje subiektywne spostrzeżenia. Łączna trasa jaką zrobiłem miała około 50km i obejmowała szybki przelot na obwodnicy Wawy a następnie ubłocenie świeżynki na terenie przylegającym do lotniska Okęcie Najpierw co na duży minus: Pierwsze co się rzuca zaraz po zajęciu miejsca za kierą, to przy moich 191cm brak komfortowej pozycji tj. kąt zgięcia kolan jest za duży. Do pełni szczęścia podnuszki musiałyby powędrować o około 5cm do dołu(albo siodło jeszcze do góry a było już niestety na maxa) Następnie szyba powinna byś wyższa bo przy 140 urywa łeb od turbulencji. Trochę za miękko było zestrojone przednie zawieszenie co skutkowało sowitym nurkowaniem przy ostrym hamowaniu. Jakość plastików jest tragiczna! jak do motocykla tego typu można zamontować taki gównolit! Opony z którymi wychodzi z fabryki na asfalcie trzymają świetnie ale na błotko, nydyrydy - jedynie such szuter to wszystko co mogą z siebie dać, mimo wszystko podjechałem bez większego trudu pod górkę spotterską .Co na duży plus: To co przechodzi samo siebie to WYDECH mruczy tak że mógłbym go słuchać bez ustanku. Nareście moto z charakterem brawo! Genialna zwrotność średnica zawracania to dokładnie miejsce parkingowe dla osobówki. Fantastyczna stabilność przy 160km/h, jak również podczas jazdy w korku. Bardzo dobre hamulce, ABS też działa ok - plus za odłączany tył. Kontrola trakcji - może i na mokrym asfalcie się przyda ale w terenie odłączyłem czym prędzej - generalnie zbędna. Tylny zawias wybiera wszystko perfekcyjnie, studzienki czy poprzeczne koleiny są zupełnie nie wyczuwalne. Reasumując: Powiem tak jest dobrze ale... bez szału, to znaczy nie jest to motocykl wart wszystkich pieniędzy i z pewnością aktualna cena 53tysie to o 13tysięcy za dużo. ( a ceny akcesoriów to dopiero zagadka z dupy wzięta! ) Przy cenie 40tysi nie było by się do czego przyczepić nawet do tych gównianych plastików (które rażą tandetą), a tak to "Sorry Winnetou" pzdr Śmierzu |
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
Cytat:
Dla mnie (178 cm) pozycja za kierownicą jest idealna, czy to siedzę, czy to stoję. Każdemu nie dogodzisz
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Posty: 109
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 39 min 19 s
|
Można wszystko tylko gdzie tu sens za taką kasę pakować jeszcze więcej bo to nie takie albo to siakie ? Można kupić odrazu Ktm za 65 tysi i sprawa załatwiona.
Twierdze że wszystko ma swoje cenę a czasami cena jest nie adekwatna. |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
Zgadzam się
|
|
|
|
|
|
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: Kraków
Posty: 179
Motocykl: CRF1000D
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s
|
Cytat:
Nigdy jednak nie przyszłoby mi do głowy traktować tego jako wadę, chociaż tu nawet akcesoriami nie poradzisz :P
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Gdańsk
Posty: 585
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 7 min 19 s
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
![]() |
Kosmetyczna zmiana gmoli do CRF, tak samo jest w wersji nr I
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#10 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s
|
manewrowanie pomiędzy w korku 7:53
|
|
|
|