|  17.03.2016, 16:30 | #11 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   Cytat: 
 BMW 2 osobowy, wygodny. AT mniejszy i mniej wygodny? Dlaczego mniejszy? Rozstaw osi AT jest wiekszy, siedzenie tez. Czy wygodny to sie okaze, ale raczej bedzie. BMW GS12LC jezdzilem bardzo malo ale wiem, ze silnik jest strasznie narowisty w zlym tego slowa znaczeniu. Dla pasazera to musi byc srednie. Moje odczycia byly jak na jakiejs grubej krowie na sterydach. vs dostojna przejazdzka na Kasztance Co wiem juz to, ze wibracje w AT sa duuuuuzo mniejsze. Kultura pracy silnika nie do porownania lepsza, skrzynia o niebo lepsza (manual lub DCT), zawieszenie nie do porownania lepsze. Poza tym, wielokrotnie potwierdzone przez znawcow tematu (tych co piwo z puszki pija ;-) ), ze material komponentow jest z przetapianych puszek po piwie. 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | |
|   |   |