| 
			
			 | 
		#4311 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Mar 2013 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 14
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 5 dni 11 godz 46 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			https://www.youtube.com/watch?v=EgEpKcJOBcY 
		
		
		
		
		
		
		
	W sumie nic konkretnego ale gościa miło się słucha. Co najważniejsze zachowuje się tak jak większość z nas gdyby pierwszy raz zasiadła na nowej Afryce. Może kiedyś...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4312 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Chojnów, DLE 
					
				
				
					Posty: 156
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 102000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 20 godz 16 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Tak to ta sama afryka co na oldtimerze. ![]() Właściciel chyba nie z forum... Ma też w stajni "starą" afrę. Nowa miała przejechane niecałe 500km i średnie spalanie wg. kompa 5,7. (w okolice 200km/h była przedmuchiwana) Silnik jęczy podobnie jak w starej   wydech na żywo nie wydawał się aż taki duży, od tyłu nawet podobny do GSowego, ale za to cichszy niż na filmikach.Gdzieś na ramie była naklejka unijna 79dB przy 40km/h na 4 biegu. Wizualnie smuklejsza od starej. Nie kojarzę czy już było, ale są dwa korki   od oleju: wlew i oddzielnie mniejszy w przedniej części z bagnetem do pomiaru poziomu.
		Ostatnio edytowane przez piono : 01.03.2016 o 00:58  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4313 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Już widzę nowe tematy-tasiemce.  
		
		
		
		
		
		
			"Jak zmierzyć poziom oleju"? "Nie ma bagnetu, czy mógł wpaść do silnika?"  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4314 | 
| 
			
			 Autobanned. 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 5,227
				 
Motocykl: Tesco 
Przebieg: 45 555 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Proporcje podobne mnie się podobają  
		
		
		
		
		
		
			 . I tak poczekam 2 lata :P.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	 Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański. 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4315 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 179
				 
Motocykl: CRF1000D 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 39 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Odwiedziłem dziś salon Hondy w Krakowie i stoi tam demówka ubrana. Powiem tak. Hm. Oryginalne kufry wyglądają niesamowicie tandetnie. Montaż tylnego do plastikowej płyty. Kufry boczne opierają się jedynie na uchwytach przy zadupku i na podnóżkach pasażera. Osobiście bałbym się najmniejszej parkingówki i nie wkładał do nich nic cięższego niż 5 kg. Nie wygląda to dobrze. Przyjrzałem się też oryginalnemu gmolowi. Górne mocowanie wygląda bardzo delikatnie.
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4316 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2011 
				Miasto: Kalisz WLKP 
					
				
				
					Posty: 144
				 
Motocykl: R1200GS 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 2 dni 20 godz 3 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak wszystko nowe z gównolitu składane żeby tylko wyglądało. Wróciła 'legenda'
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Olej trzeba mieć w głowie, nie tylko w silniku! XL600V->XRV750 RD07a->XL1000sd01,XT600->XL1000sd02,XT600->XT660X->K1200LT->XL700VA->VFR800X, boxer Sahara->Boxer Sahara,R1200GS  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4317 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			moi drodzy nie nastawiajcie się iż fabryczne kufry przeżyją każdy upadek ... i nie dotyczy to tylko nowej AT, jeżeli kufry mają się łatwo zdejmować to nie mogą być skręcane do stelaża fi 8mm na motylki poprzez łącznik z simblocku!!! 
		
		
		
		
		
		
		
	a płyty tylnego kufra tak na wstępie raczej bym się nie obawiał jeżeli plastik jest "nie łamliwy" to wytrzyma dużo bo amortyzuje uderzenia w R1100GS miałem tylną płytę org. z plastiku oraz kufer org. plastikowy i 50tkm tłuczenia się po małych i dużych wertepach.. nic się nie urwało   Poczekajcie może niebawem ktoś wystruga jakieś solidne stelaże oraz gmole i będzie można walić w glebę...   dla zabawy...ale łatwo z tym struganiem nie będzie  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4318 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				
					
				
				
					Posty: 662
				 
Motocykl: RD07&1000RR 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie no, spoko  
		
		
		
		
		
		
		
	  Pretensje do plastiku, że pęka  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4319 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4320 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Warszawa / Ankara 
					
				
				
					Posty: 354
				 
Motocykl: SD 04 
Przebieg: 17000 + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tak jakby metalowe nadwozia (i kufry) wytrzymywały wszystko. 
		
		
		
			kilka zdjęć (niestety komóra) z Moto Bike Expo w Stambule, najsolidniejsze mocowania rur miał Touratech a także kufry, miejscowy Adventurer Motosiklet Ekipmanlari też nieźle popracował nad kuframi i stelażem. Fabryczne z wyglądu to  . Wg tubylczych dilerów Hondy mało klientów je zamawia.  kolejki do Afryk
		Ostatnio edytowane przez 07 A-gent : 02.03.2016 o 23:43  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |