![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Tak poza tematem silnika Romika.
Oglądałem ostatnio program o przerabianiu motocykli w jednej z prywatnych polskich telewizji. Jak zobaczyłem ile koleś wziął kasy za to co zrobił to myślałem ze opluje telewizor... Właściciel przerabianego sprzęta oczywiście zapłacił z pocałowaniem w rękę i był dumny z niepowtarzalnego motocykla (wyglądał na nim jak Wicia na kocie)... Wszystko działo się gdzie? w Warszawie ![]() Konkluzja z tego taka, że jak nie masz pojęcia o mechanice i budowie motocykli to niektóre majstry zedrą z Ciebie skórę wmawiając ze tak to kosztuje... strzeżcie się wiec hochsztaplerów wykorzystujących niewiedze i naiwność. Wracając do tematu, zastanawiam się czy na prawdę nie ma żadnego sposobu na wyjęcie tego łożyska bez rozpoławiania silnika? Może w jakiś sposób je zniszczyć, przepiłować, przewiercić a później połamać jakimś meslem i spróbować wyjąć? Gdyby ta sztuka się udała zapewne można by było włożyć je przez wałek do miejsca w którym powinno się znajdować. Istnieje oczywiście ryzyko wpadnięcia kawałków niszczonego łożyska do skrzyni, ale kto nie ryzykuje nie pije szampana ![]() Zaraz pewnie posypią się na mnie gromy, że to kowalstwo i rzecz niedopuszczalna. Wybaczcie, ja po prostu głośno myślę ![]() Zdrówka ![]()
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! ![]() Ostatnio edytowane przez szymon25 : 10.01.2016 o 17:54 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Moja dlugo wyczekiwana Africa. | betu | Regularne czynności serwisowe | 142 | 11.03.2013 17:44 |
Duże buty, duży problem | Bonjour | Archiwum | 22 | 06.06.2012 14:48 |