![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,326
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 30 s
|
![]()
Paweł 4X4 -wibracje to prawda(da się przyzwyczaić) z tym klejem do gwintów -przesada ,przy oględzinach zwróć uwagę na luzy na kiwaczce ,szczególnie dolne łożysko ąmortyzatora(260zł -nie ma zamienników) oraz górne (chyba 160) -szczególnie dolnego ludzie nie lubią wymieniać.A i obejrzyj bardzo dokładnie tylną piastę (na 90% popękana lub popęka i nie tylko w okolicach otworów na szprychy ale i po środku)-koło używane -parę stówek a lepiej dobrać od EXC 525 po 2003r -pasuje idealnie tylko trzeba odwrócić na lewą stronę.Dobrze żeby na oględzinach był ktoś osłuchany w lc4kach bo ten silnik jarmoli jakby śruby mielił i tylko ktoś na prawdę osłuchany wyłowi niepokojące dźwięki.Ja po sezonie jazdy LC4 nie podjąłbym się weryfikacji motocykla dla kolegi. Powodzenia .
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |