![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 | |
Turysta DualSport
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Chorzów
Posty: 584
Motocykl: KTM 1200 6T
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s
|
![]() Cytat:
Przód K60 słabo się zachowuje na śliskim, miałem, zdjąłem. W ogólności, jeśli kombinujesz inny przód i tył, to przód powinien być ciut bardziej agresywny, niż tył (K60 tył i TKC przód spełnia tę zasadę). A w glinie i błocie żadna z tych opon, także MT21, po prostu nie porobi (to również kwestia zawiasu i masy motka) ![]() To oczywiście na początek, jak pisał pałeł, żeby przyzwyczaić się do kostki. Potem sam wyczujesz, czy iść np. w stronę CST 755, Dunlop D908 i jeszcze paru innych.
__________________
Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! Ostatnio edytowane przez sowizdrzal : 29.12.2015 o 10:10 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
XT660Z vs Africa? Da się? | żuk | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 12.01.2015 10:16 |
XT660Z Tenere 2013 | Niskers | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 18.05.2013 18:13 |