|  25.11.2015, 14:53 | #3481 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 37 min 58 s |   Cytat: 
  napisz coś sensownego....  ? a jak nie możesz to chociaż czy te tryby są plastikowe czy stalowe    może jakieś fiszki... to sami sobie popatrzymy jak to zrobili... pewnie mówić i pisać Wam zakazali.... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 25.11.2015 o 14:57 | |
|   |   | 
|  25.11.2015, 14:59 | #3482 | 
|  |   
			
			z calym szacunkiem tez mnie to rozbawilo    
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  25.11.2015, 16:12 | #3483 | 
| 22.10.2006, DTN :)  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kąty Wrocławskie 
					Posty: 3,770
				 Motocykl: RD07 Przebieg: IIszlif Galeria: Zdjęcia   Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s |   
			
			Idzie na gume z dwóji z gazu?   Czy możesz sprawdzić to ile i jakie części odpadną po przewróceniu na lewą stronę? A potem postaw na koła i puść na prawą? Czy możecie sprawdzić na serwisie czy zalana olejem samochodowym będzie dalej działać normalnie, tak jak stara?   
				__________________ Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'  http://www.youtube.com/user/Miszapoland | 
|   |   | 
|  25.11.2015, 16:21 | #3484 | 
| przemieszczacz  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Skierniewice 
					Posty: 1,772
				 Motocykl: LC8, exc-f 250   Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s |   
			
			Może ściepa forumowa na 1 sztukę do prawdziwych testów    
				__________________ '03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr | 
|   |   | 
|  25.11.2015, 16:37 | #3485 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   Cytat: 
 Chodzi mi o to czy można to zdjąć i zawęzić dupe na kufry i puścić wydech mniejszy dołem. 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | |
|   |   | 
|  25.11.2015, 16:46 | #3486 | 
|  |   
			
			Panowie,  Z przyjemnością opowiem Wam o nowym modelu w zakresie dostępnych informacji. Miałem okazję przejechać tym motocyklem łącznie 15 km po leśnych i asfaltowych drogach.To dystans pozwalający na wyrobienie wyłącznie pierwszego wrażenia. Testowałem wersję z automatyczną skrzynią biegów DCT wysposażoną dodatkowo w terenowy tryb G. Silnik oddaje moc bardzo płynnie (jest to szczególnie widoczne w zestawieniu z KTM LC8 o który pytaliście). Na jedynce motocykl bez problemu idzie na koło z samego gazu. Dynamika motocykla do 180 km/h jest bardzo dobra, prędkość maksymalna wynosi ponad 220 km/h (licznikowo). Zawieszenie w standardzie jest zestrojone stosunkowo miękko, posiada jednak pełną regulację w zakresie napięcia wstępnego, dobicia i odbicia. Pomimo bardzo dużych skoków zawieszeń motocykl na standardowych oponach prowadzi się bardzo pewnie przy prędkościach autostradowych. Kontrola trakcji ma 3 stopnie, w najniższym pozwala na lekkie uślizgi tylnego koła. Istnieje możliwość jej całkowitego wyłączenia jednym przyciskiem na postoju. CRF1000L jest bardzo zwrotny, promień skrętu wynosi 2,5 m. Motocykl sprawia wrażenie bardzo łatwego w jeździe i przyjaznego dla kierowcy. Sam byłem posiadaczem XRV750 RD07, na której przechałem 30 tys. km, również w terenie. Specjalnie nie zestawiam ze sobą tych wersji, ponieważ CRF1000L wygrywa konfrontacje na wszystkich polach podczas jazdy. Jazdy testowe dla klientów będa odbywały się już od marca w Honda Plaza. Oczywiście założeniem testów jest sprawdzenie motocykla, w różnych warunkach, do czego zachęcamy. Karol Honda Plaza Ostatnio edytowane przez karol1989 : 25.11.2015 o 19:03 | 
|   |   | 
|  25.11.2015, 16:51 | #3487 | 
|  |   
			
			mdxmd, wszystkie tryby napędzające pompy oleju i wody są metalowe. QrczaQ, poniżej przesyłam schemat części, o który prosiłeś.   Karol, Honda Plaza | 
|   |   | 
|  25.11.2015, 16:59 | #3488 | 
| Are we truly alone? The Truth is Out There  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Urzut 
					Posty: 661
				 Motocykl: obecnie brak   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s |   
			
			czy to jakieś faux pas by było gdybyś wstawił nam tutaj cały partscatalog ? każdy by sobie na spokojnie obejrzał co królewna ma w środku ... | 
|   |   | 
|  25.11.2015, 17:21 | #3489 | 
|  |   
			
			slafo, Tak, mogę udostępnić Tobie i inym użytkowinkom forum fiszki CRF1000L.  Osoby zainteresowane proszę o bezpośredni kontakt pod adresem: karol.frindt@hondaplaza.pl . Karol Honda Plaza | 
|   |   | 
|  25.11.2015, 17:38 | #3490 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   Cytat: 
 Daje mi to jakies rozeznanie. Czyli chyba mozna te boczki wywalic i mamy gołą ramę. To mocowanie rejestracji tez widze, ze mozna latwo zmienic na cos mniejszego. 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | |
|   |   |