|  02.09.2015, 14:53 | #2841 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Wroclaw 
					Posty: 2,387
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 40.000   Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s |   
			
			Kocham to forum i nawet jak już nic się nie dzieje to nagle staruchy powstają z popiołów!Chciałbym tą nową Afrykę bo mi się podoba.Nie mam pojęcia jak jeździ a najgorsze że kasy troszkę brakuje a stara za huja nie chce sie zjebać i pewnie daleko mnie zaniesie jeszcze.
		 
				__________________ Agent 0,7 | 
|   |   | 
|  02.09.2015, 15:05 | #2842 | |
|  |   Cytat: 
 
				__________________ Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. | |
|   |   | 
|  02.09.2015, 15:13 | #2843 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 42 s |   Cytat: 
 208 kg z paliwem. Na amora nie narzekam bo ważę 65 kg na sucho :-) Przy spokojnej jeździe turystycznej z bagażem nie ma problemów żebym robił 3,7 /100 . Przy jeździe autostradowej 120-130 km/h nigdy nie przekroczyłem jeszcze 5 l. A tankuję moto pod samiutki korek i wyjeżdżam prawie do such więc dane powinny być ok. Chcesz zdjęcie - to proszę : w tym roku w Austrii padło mi łożysko w tyle a nie miałem zapasu, ponieważ należę do grupy bananów, którzy wożą dętki tylko ze sobą z kompresorem o Sambora i assistance. Wymienili łożysko w Austrii i dalej. Wkurwiony tylko byłem że to przy 35 tyś km , w Trampku za 80000 km wymieniłem tylko łożysko główki.  Chcesz Tereskę na dzien , możesz nawet na Błędowską zabrać - to bardzo proszę - tylko wracam do kraju za dwa tygodnie. Nie ma problemu. | |
|   |   | 
|  02.09.2015, 15:56 | #2844 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Krakuff 
					Posty: 4,770
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s |   
			
			Te łożyska to chyba tylko serwis obstawia. Ale 3,7 litra to zajebisty wynik.  Jak kiedyś się zjedziemy na Jurze to chętnie się karnę. | 
|   |   | 
|  02.09.2015, 16:27 | #2845 | 
|  |   
			
			Xtz jest ładna i mało pali poza tym to lipa. Zawieszenie dno,silnik mułowaty, moim zdaniem stare na gaźniku jeździły dużo lepiej, hamulce kiepskie, waga jak w mojej 950, a jak się na nią siądzie to wydaje się cięższa(wyżej środek ciężkości) a co gorsze cena jak jak w mojej 950 i to jest największy problem...
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  02.09.2015, 17:09 | #2846 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   Cytat: 
 [...] Sprzedaż napędzają 125-tki [...] Co ciekawe, jeszcze rok temu ten segment wcale nie cieszył się popularnością, a najlepiej sprzedawały się motocykle z potężnymi silnikami, o pojemnościach powyżej 750 centymetrów, drogie. Teraz te duże zeszły na drugi plan. 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | |
|   |   | 
|  02.09.2015, 18:05 | #2847 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2011 
					Posty: 1,601
				 Motocykl: nie mam   Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s |   
			
			Może i zeszły na 2 plan, jednak wciąż stanowią 30% rynku. A więc są drugą zanczącą grupą wśród nowych motocykli. a 125 to bardzo fajne motocykle - lekkie, akurat dla dziadków, co nie są w stanie już szarpnąć po glebie swojej królowej czy nowej małej tenery. | 
|   |   | 
|  02.09.2015, 18:17 | #2848 | 
| Are we truly alone? The Truth is Out There  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Urzut 
					Posty: 661
				 Motocykl: obecnie brak   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s |   
			
			Nie dla dziadków, a dla wszystkich tych co mają lejce tylko na 4 koła.  Stąd taka duża sprzedaż 125ccm. | 
|   |   | 
|  02.09.2015, 19:56 | #2849 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2013 Miasto: WSCHOWA 
					Posty: 213
				 Motocykl: TT600R,XT660Z   Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 48 min 55 s |   Cytat: 
 1.Zawieszenie lepsze niż w każdym starszym XT,XTZ i nowszym XT660R Reakcja na gaz dużo lepsza niż w gaźnikowych XT 2.Hamulce żyleta w porównaniu do poprzednich XT,XTZ, i AFRYKI! 3.Waga podobna do 950 (-12kg dla XT660Z) 4.Wydaje czy jest? Na tym się jeździ a nie siedzi jak w fotelu przed telewizorem 5.Porównanie ceny to chyba z d..y wzięte 
				__________________ XT660ZTT600R | |
|   |   | 
|  02.09.2015, 21:21 | #2850 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 59 min 10 s |   
			
			Wkur..wienie  sięgało zenitu:   Strasznie nam szkoda było Subika . Cały czas coś się srało:  dosłownie non stop   Dla mnie to jest bardzo delikatny motocykl i w porównaniu do starych teresek czy AT-TA to nawet nie ma co porównywać jeśli chodzi o solidność !! Szkoda bo to naprawdę bardzo ładny motocykl..... 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 Ostatnio edytowane przez herni : 02.09.2015 o 22:06 | 
|   |   |