|  30.08.2015, 15:07 | #2721 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2009 Miasto: Strzelin 
					Posty: 1,678
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 3 tygodni 15 godz 11 min 32 s |   
			
			Ja proponuję by wszyscy znający się na moto filozofowie, jedni jak i drudzy wzięli się za pisanie relacji z ostatniego wyjazdu.  Udowadniając w ten sposób własne teorie, wartości i przekonania do lepszości jednego nad drugim. Albo załóżcie sobie grupę filozoficzną i tam uprawiajcie swoją marną bitewką, potartą tandetną psychologią. Starym baranom się dziwię ...nie pozdrawiam ...i wy mnie też | 
|   |   | 
|  30.08.2015, 15:16 | #2722 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Krakuff 
					Posty: 4,770
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s |   
			
			A pociąg już znalazłeś?
		 | 
|   |   | 
|  30.08.2015, 16:30 | #2723 | |
|  Zarejestrowany: Nov 2014 
					Posty: 247
				 Motocykl: CRF1000   Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s |   Cytat: 
 Ideał jeden do wszystkiego to byłby wg mnie 640adv z silnikiem od trampka/afry + wysoki deflektor ; Niezawodność japońskiego silnika z nowoczesnością i lekkością konstrukcji i zawiechy KTMa. Ewentualnie 990 z silnikiem od afry jako wersja cięższa (czyli tak naprawde nowa Królowa CRF1000l  ) 
				__________________ Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna! Ostatnio edytowane przez Roni92 : 30.08.2015 o 16:33 | |
|   |   | 
|  30.08.2015, 17:10 | #2724 | 
| Kiedyś R.T70  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 1,421
				 Motocykl: Była RD04 Przebieg: 120000+   Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s |   
			
			Ja tam chcę mieć przynajmniej 5.    | 
|   |   | 
|  30.08.2015, 17:54 | #2725 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Hahaha...Slawek ...piwo u mnie,ty placisz,albo Calgon.Ja dla odmiany powiem,ze wlasnie takiej Afryki sie spodziewalem,odmlodzonej i ujedrzonej Afryki,ktora mamy,lub mielismy.Piekny podroznik.I tak nikt tu jeszcze na Forum nie kupil motocykla za worek pieniedzy,zeby sie po krzakach ciorac.Liczni probuja tu zrobic z siebie i motocykla jakies dakaroadvenczer a jakos nigdy o nikim nie slyszalem,ze gdzies cos startowal i wygral.Czyli amatorszczyzna przez duze A wiec stare Trampki,DRki i inne zwloki sa jak najbardziej wskazane.Oczekiwanie motocykla o jakim mowicie jest nie logiczne i pozwole sobie powiedziec durne,zwazywszy,ze model ma w nazwie Africa Twin,a nie True Adventure .Tak czy tak mam Beke wiec czytam watek z zaceciem    | 
|   |   | 
|  30.08.2015, 18:09 | #2726 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   Cytat: 
 weż albo Afrę.albo lc8   
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | |
|   |   | 
|  30.08.2015, 18:40 | #2727 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Sanok 
					Posty: 2,026
				 Motocykl: EXC, ST 1300 Przebieg: rośnie   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 52 s |   
			
			Ja jednak doszedłem do wniosku, że nie ma super uniwersalnego jednego do wszystkiego motocykla. Na GS-ie jeździło mi się bardzo dobrze ale tylko po asfaltach i lekkim szutrze - w błocie to była masakra. Trampek lata super po bieszczadzkich i ukraińskich górach i lasach, nie boi się żadnego błota ale na autostradę to bym na nim nie wjechał. Optymalnie jest mieć trzy sprzęty i do tego będę zmierzał. Lekki dzik na miejscu i na Ukrainę czy Rumunię, Trampek na daleki wschód i coś dzikiego na szosę. Innej opcji już nie widzę. 
				__________________ Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą | 
|   |   | 
|  30.08.2015, 18:45 | #2728 | |
|  Zarejestrowany: May 2013 
					Posty: 1,324
				 Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 18 min 41 s |   Cytat: 
 W każdym razie nie czaje tego parcia na pojemność i dwa gary przy takich zastosowaniach. Jeśli jeden motocykl to wielozadaniowy> Jeśli wielozadaniowy to minimalnie w terenie musi sobie radzić >Jeśli teren ( nawet lekki )to bez pasażera. Jeśli tylko kierowca to silnik singiel. Jeśli teren to singiel. Jest niezawodność niska waga i prostota to singiel. Nowa Afra ładna. Podoba mi sie- tylko zupełnie nie znajduje dla niej u siebie zastosowania. | |
|   |   | 
|  30.08.2015, 20:45 | #2729 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   Cytat: 
 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | |
|   |   | 
|  30.08.2015, 20:49 | #2730 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2014 Miasto: Warszawa 
					Posty: 273
				 Motocykl: XT660Z, HSQ701   Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s |   
			
			
O proszę, jest i głos rozsądku    XT660Z - najlepszy motocykl wyprawowy (po niewielkim upgadzie) jaki miałem. Wygrał u mnie z KTM690 - KTM w zeszlym tygodniu poszedł do dobrego człowieka a XT660Z została    
				__________________ "Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami  " - Louis | 
|   |   |