| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Umawianie i propozycje wyjazdów Masz już plan? Nie masz? A może szukasz kompana w podróży? Brak Ci koncepcji na długi weekend, wakacje? Szukasz plecaczka? Nikt nie chce jechać na Elefanta? Tu szukaj bratniej duszy... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#31 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Aug 2015 
				
					
				
				
					Posty: 11
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 18 godz 7 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Od dawna czytam to forum, ale jak zobaczyłem ten temat to aż musiałem założyc konto  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Również planuje taką wyprawe ale w 2017 bo w przyszłym roku nie dam niestety rady, jednak tez mam wątpliwości czy afryka nie jest za ciężka. Początkowo myślałem żeby jechać na LC4 690 enduro ale to chyba jednak nie jest dobry wybór, dr650 wydaje sie byc ciekawą opcją. Ktoś byłby chętny na taki wyjazd za 2 lata?  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					
				
				
					Posty: 1,146
				 
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant 
Przebieg: hohoho 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 11 godz 32 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Zauważ też że , kolega Neno teraz nie robi tripów po 20 tys a wozi swojego xt na lawecie ![]() więc po co mu coś cięższego niż 200kg. Jakoś sobie średnio wyobrażam jechać do Magadanu 20 tys km pewnie z 90% ruskiego asfaltu na czymś takim jak Dr ,xt, tenerami małymi itd... Jedz Afryka lub Trampiszonem a będziesz Pan zadowolony to są mocne , wytrzymałe i dużo wygodniejsze na długie przeloty od lżejszych singli , które maja inne zalety ale Ty ich raczej nie zobaczysz w drodze do Magadanu . 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 Ostatnio edytowane przez herni : 30.08.2015 o 15:52  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: Wlkp 
					
				
				
					Posty: 1,191
				 
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750 
Przebieg: od nowa 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 11 godz 12 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Trampek (650) masa bez płynów 191 kg  AT 205 kg. Wymieniłem tłumik na karbon przelotowy ( jest o ok 6 kg lżejszy od oryginału który waż ponad 8 kg) . Różnica w wadze robi się już niewielka ( ok 8 kg ) . Waga gmoli i kufrów w tych motocyklach podobna .
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Co do długich przelotów- poczytajcie o tcy, jakie robi Lupus. Właśnie na jednocylindrówce (wcześniej chyba Yamaha).  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 630
				 
Motocykl: CRF1100L AS 
Przebieg: 7500 km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 21 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dokładnie ...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myślę, że dobrym wyborem na taką trasę byłby DL 650. Wygodny, zawieszenie wystarczające, znakomita ochrona przed wiatrem, zasięg  ponad 450 km nawet na ruskim paliwie, wyjątkowo małoawaryjny, serwis można robić praktycznie co 12kkm. 
		
		
		
		
		
		
			Nie wygląda tak bojowo jak GS, nie jest legendą jak AT ale na taką trasę byłby bardzo dobrym wyborem. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Louis, motocyklista niedoskonały.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Teleportacja. W innym przypadku za ciężko, nie warto.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"Podróż jest lepsza niż dotarcie do celu"  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak do Bajkału może sie dokulać nawet lowriderem, a potem schody i walka.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	dakar noir  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 1,373
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: duży :) 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Do Ulan-Ude asfalt jak marzenie. 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			GS über alles!!!    
			Ostatnio edytowane przez Tank : 30.08.2015 o 21:46  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Chiny wrzesień 2016 | IZI Meeting | Umawianie i propozycje wyjazdów | 0 | 29.04.2015 23:17 | 
| RPA w 2016 | pies_kaflowy | Umawianie i propozycje wyjazdów | 2 | 24.08.2014 20:16 |