|  08.08.2015, 11:56 | #11 | 
|  |   
			
			Roni92 podeślij które KTMy oglądałeś żeby ktoś zainteresowany ewentualnym kupnem wiedział co się spodziewać. Te problemy które podałeś, moim zdaniem nie dyskwalifikują sprzęta. Ewidentnie jest to problem z pompą paliwa ewentualnie z gaźnikami, a konkretnie z nietrzymającymi zaworkami. Więc jest to rzecz którą w miarę prosto można zrobić. Jest to dobry argument do zbicia ceny. 950 bez EPS(elektronic power control) rzeczywiście jest bardzo nerwowa, na początku miałem problem z płynnym wychodzeniem z zakrętów, ale jak już sobie to rozkminisz, to nie wychodzisz z nich płynnie tylko pięknym ślizgiem, albo na jednym kole  Zawieszenie i sztywna rama daje tyle kontroli i takie wyczucie, że można cuda robić. Z 950 jest jak z groźnymi psami trzeba trzymać je twardą ręką inaczej Cię zjedzą...   
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |