|  28.07.2015, 15:10 | #2281 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   | 
|   |   | 
|  28.07.2015, 15:45 | #2282 | 
|  Zarejestrowany: May 2008 Miasto: domem jest mój cały świat 
					Posty: 298
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 45 min 56 s |   
			
			zeszła z tył  przy 150  i  zyje    | 
|   |   | 
|  28.07.2015, 15:48 | #2283 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2014 
					Posty: 247
				 Motocykl: CRF1000   Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s |   
			
			Dzwoniłem do Honda plaza, bedą mieli dopiero(lub już) w listopadzie. Tak więc będzie mozna całkiem niedługo pooglądać i pomacać. Jest już jakiś potencjalny kupiec? Ja się mocno zastanawiam, długo szukałem idealnego turystycznego enduro i ten jest najbliżej ideału wg mnie( tak jak ktoś już wcześniej napisał, taki ktm990, który nie jest ktmem, czyli ideał   ) 
				__________________ Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna! | 
|   |   | 
|  28.07.2015, 15:48 | #2284 | 
| Ajde Jano  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Rataje Słupskie 
					Posty: 6,903
				 Motocykl: Raczej nie będę miał AT Galeria: Zdjęcia   Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 31 min 32 s |   
			
			Bo od tyłu bezpieczniej jest Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. | 
|   |   | 
|  28.07.2015, 15:49 | #2285 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2010 Miasto: podwrocławskie zadupie 
					Posty: 833
				 Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R   Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s |   
			
			Fassi, ja swoje gumy w GS-ie przekładałem bez szynomontażu. Wystarczy 8 długich i mocnych trytek i kawałek jakiegoś dłuższego śrubokręta do pomocy. Da się. Poza tym większość przebić można nawet w trasie ogarnąć w kilka minut za pomocą sznurowadeł bez ściągania opony. W przypadku dętki praktycznie zawsze kończy się to łyżkowaniem, wymienianiem, klejeniem itd... Trudno mówić co jest lepsze, bezdętkowe na pewno bezpieczniejsze! | 
|   |   | 
|  28.07.2015, 15:51 | #2287 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: wilidż Opole 
					Posty: 2,548
				 Motocykl: CRF 1100 Przebieg: 0 kkm   Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 15 s |   
			
			Jak felgę wygniesz na kamieniu to zostaje tylko dętkę włożyć    Gorzej jak jej nie masz. | 
|   |   | 
|  28.07.2015, 15:53 | #2288 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2010 Miasto: podwrocławskie zadupie 
					Posty: 833
				 Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R   Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s |   
			
			Lepiej mieć taką ewentualność na wypadek wypadku niż jej nie mieć   . Innymi słowy, lepiej jest nie musieć a móc niż musieć  . | 
|   |   | 
|  28.07.2015, 16:08 | #2289 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			W dużym gsie felga jest tak zrobiona że trudno się zagina, prędzej w 800 gs i pewnie dlatego tam jest dętka
		 | 
|   |   | 
|  28.07.2015, 16:18 | #2290 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   Cytat: 
  dodatkowo na takich oponach. | |
|   |   |