| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			CRF 450 Rally ,a moze zrobię z niej 650 Rally i nowa Afryka sprawia ,ze segment enduro będzie kompletny. 
		
		
		
		
		
		
		
	Najwazniejsza jest niezawodność. I w tym tkwiła przewaga starej Królowej nad innymi markami. Żadne tam filtry gąbkowe, ani moc demolujaca naped, zadne przeglady co 5 czy 7,5 tys ..ma byc 12 tys km i basta. Niezawodnośc określi czy ten motor będzię powtórka z Legendy , a nie to czy wazy 3kg wiecej od lc8 lub czy ma 15 koni mniej. Czy do wyprawy dookoła swiata wystarczy motor czy potrzebny bedzie jeszcze samochód serwisowy w tle. To nie bedzie motor sportowy i tylni amor chyba po staremu nie bedzie miał regulacji..Dla kogos kto chce go udziczyc ,pewnie trzeba bedzie zainwestowac w ohlinsa czy wp . Jedno wiem. Te 30 koni wiecej pozwoli zrobic to , z czym stara królowa miała problemy. Przelot 150 km/h nie bedzie problemem, wyprzedzanie przy 120 tez nie, a w piachu będzie latać z lekkością i gracją.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |