Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.07.2015, 17:33   #17
piotr_3miasto
 
piotr_3miasto's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk Olszynka
Posty: 484
Motocykl: RD07
piotr_3miasto jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 4 dni 10 godz 3 min 36 s
Domyślnie

Pamiętam swój pierwszy raz...
Też miałem podobne objawy - przygasające światła w czasie jazdy.
Nie miałem jeszcze woltomierza, ale wiedziałem, że napięcie wariuje.
Już byłem niemalże pewien, że to regulator oddaje ducha.
Po solidnym dokręceniu klem, wszystko powróciło do normy!
Niemniej jednak zainstalowałem woltomierz, aby dokładniej mieć oko na sytuację prądową.
Od tamtej pory klemy sprawdzam profilaktycznie ze dwa razy w sezonie.

Ostatnio edytowane przez piotr_3miasto : 22.07.2015 o 17:36
piotr_3miasto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulator a moc motocykla Nonek_ Układ elektryczny i zapłonowy 0 06.05.2012 20:48
Regulator :) paku Układ elektryczny i zapłonowy 73 15.01.2010 21:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.