![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Posty: 121
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 3600
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 51 min 42 s
|
![]()
10 000 to trochę dużo na półsyntetyk, zastanawiam się dlatego, że w sezonie robię zawsze więcej niż 6 000, ale mniej niż 10 000 i w przypadku pełnego syntetyku byłaby to tylko 1 wymiana oleju. A w przypadku oleju półsyntetycznego wypada jedna zmiana i 2 000 lub 3 000 km robię po drugiej zmianie po czym motor odstawiany jest na zimowanie, a to niesie kolejne zastanowienie - czy jeździć dalej do 6 000 w nowym sezonie po 4 - 5 miesięcznej przerwie czy znowu wymieniać na nowy.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Orlen syntetyk 10w-50 | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 44 | 19.07.2010 21:30 |