![]() |
#11 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,054
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 10 miesiące 3 dni 20 godz 56 min 4 s
|
![]()
Ex, przy tym przebiegu trzeba myslec juz o nowym moturze bo remont przekroczy wartos jego pozostalosci na rynku
![]() A tu pokazal sie test megaadwenczera po 40 000km. Kilka punktow z jezyka wroga: - KTM wsadzil duzo energi do stworzenia tego modelu i awet im sie to udalo. Po ostatnim tescie KTMa RC8 i zatarciu panewek na wale, te model trzyma sie bardzo dobrze. - przeglad po 1000km 196ojro - km 10 065 - podczas wyjazdu jesiennego wszystkich naszych maszyn, w KTMie urywa sie kolektor wydechowy tylniego cylindra. Nie przeszkadza to w jezdzie i KTM dojezdza do domu. - 13 445 - nowy aku - 15 000km przeglad - 391 ojro - do 30 000km nudno i nic sie nie dzieje. Przeglad 600 ojro Redakcja jest pozytywnie zaskoczona testem i wierzy ze do 50 000km dociagnie ten motur spokojnie, wiec testuja dalej i napisza o tym. I takie fajne zanie znalazlem: fokussiert sich die KTM 1190 Adventure eindeutig auf die asphalt.orientierten Qualitäten. Neben den konventionellen Radgrößen 17/19 KTM 1190 koncentruje sie na asfaltowych wlasciwosciach z kolami 17 i 19 Cali ... czyli idealny motur na wyjazd w alpy i do monako. Ale mysle ze uczucie wyprzedzania czoperow i innych harlejow na serpentynach alpejskich moze byc nawet lekko podniecajace ![]()
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |