Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.12.2014, 13:44   #29
vtwin90
 
vtwin90's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Żory
Posty: 224
Motocykl: RD07
vtwin90 jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 19 godz 37 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ziutek2002 Zobacz post
Dzięki za odpowiedź Vtwin90. A jak to sie ma do tych otworów, które będą ,,atakowały'' zacisk z klockami odwrotnie. Wiemy, że otwory w tarczy służą do zmniejszenia wagi tarczy, lepszego wentylowania, odprowadzenia ciepła itd, ale też do ,,wciągania'' syfu z zacisków głównie w postaci pyłu z klocków hamulcowych.

Jak myślisz będzie to miało jakieś znaczenie? ....może za dużo filozofuję ale poprostu chciałbym się dowiedzieć przed wykonaniem takiej próby...
Raczej nie powinno mieć żadnego wpływu,otwory mają głównie funkcje wentylacji
__________________
CZ 350>Jawa 350 TS2x Honda CBR 1000F sc21 jedna wersja Huricane > Suzuki GSXR 750W 94'> Suzuki TL 1000S>Yamaha R1 99'> Suzuki TL 1000R > Honda Africa Twin 750 RD07a> Yamaha XT 1200 Z Super Tenere
vtwin90 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wyjechane tarcze hamulcowe rambo Hamulce, kola, opony 9 22.04.2010 23:29


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.