| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wszystko fajnie tylko Dabal przez to podniesienie ciągle na gumie jeździ..... 
		
		
		
		
		
		
			tylko czasami udaje mu się na 2 kołach ruszać ![]() tak sobie myslę że samo podniesienie daje tylko większy prześwit a przecież zawieszenie to samo więc zysk tylko częściowy , czy to wystarczy do zabawy Afryką w crosówkę? Z tego co się słyszy to nie prześwit dokucza a raczej skok i sprężystość....ale może się nie znam... 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 23.01.2009 o 23:59  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Aaaaa.... no tak, dlatego mu na gumę z gazu idzie. A ja się szarpałem i dałem za wygraną...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dokładnie
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,376
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			czekam na rozwój sytuacji...  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 984
				 
Motocykl: ETV 1000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 45 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wykonałem podobny patent z podniesieniem przodu jak na stronach transalpa,tylko ja dorwałem ten pomysł gdzieś na stronach niemieckiego klubu AT.Na patencie tym pomykam od sierpnia 2008.Faktycznie zmienia się geometria tym bardziej ,że podniesiony jest tylko przód.Korek o długości 8 cm wykonany jest ze stali.Dodatkowo zainstalowałem odpowietrzniki,a je z kolei kupiłem u wulkanizatora bodajże za 20pln.Chciałem bardzo pokombinować z tylnią zawiechą ,myślałem o częściach od LC 4,lecz zabrakło kasy.Dodam ,że mam 182cm i jeżdzi mi się wyśmienicie.Dokładnie taki sam patent ma Gregor (ta sama produkcja i czas)_,z tym że Gregor ma więkrzy wzrost coś koło 198 i również jest zadowolony.Obydwie Afryczki nie klękają przed offem, więc przeróbka została dość uczciwie przetestowana.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: B Y D G O S Z C Z 
					
				
				
					Posty: 604
				 
Motocykl: KTM ADV 990 "S" 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 22 godz 35 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięks Dabal za info.  
		
		
		
		
		
		
		
	A teraz pytanko do IZIEGO : podobno u Ciebie taki patent klęknął,pomimo że miałeś te korki malutkie(słyszałem że 3cm)-znaczy wyrwało na gwincie? Daj znac co się dokładnie stało,please, żeby nie popełnic tych samych błędów. Ps W Bydzi słoneczko i temp na plusie, więc odpalam sprzęta i dziduję do lasu   testowac dorobione dopiero co  i założone podwyższenia do kiery.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2007 
				Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					
				
				
					Posty: 5,457
				 
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie 
Przebieg: ojojoj 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 5 godz 4 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			MOTOMYSZA, poluj na zawieszenie od CR ewentualnie od Huski 98-00 cross (TC610), były tam Magnumy, wyrwiesz takie zawieszenie z półkami za jakieś 1000zł. Wierz mi, że warto. W tym tygodniu zakładam moje magnumki a na tył kości aby jednocześnie tył podnieść. Przód jest dłuższy o 7cm od oryginalnego zawieszenia z RD03 (tam zresztą o 5mm lagi dłuższe są w porównaniu do RD07). 
		
		
		
		
		
		
			Jakie modyfikacje poczyniłem aby do dopasować: przetoczenie sztycy na 25mm (tam są gniazda na łożyska 25,4mm) dokupienie łożysk - All Balls 22-1022 (25x47), AT ma 26x47 dystans do tarczy pod średnice 320mm - standardowo są tam zaciski pływające pod 260mm tarcze, ale jest za jakies 150zl dystans pod tarcze SM (320mm), ja daje do zrobienia na zamówienie tarcze wave 320mm (na zamówienie bo przeważnie o takiej średnicy robi się już pływające tarcze). tarcze zamawiam w tym tygodniu z Czech (Izi ma namiary na tego producenta). Jeśli by ktoś chciał mieć koło od AT to trzeba tuleje i większe łożyska koła dać i też będzie ok. (Dandy taki mod zrobił u siebie, bo wziął jedno z kół ode mnie z RD03). W razie pytań pomogę  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam... Ostatnio edytowane przez ramires : 25.01.2009 o 14:44  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pamietajmy o tym, że podnosząc przód o ileś tam cm lagi przestają "maczać" sie nawet w oleju, i zawieszenie chodzi w sumie na samych sprężynach. 
		
		
		
		
		
		
		
	Co kto lubi ale ja bym bardziej przemyślał  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,409
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 43k+ 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Widzialem w sprzedazy podobny patent przedluzajacy gore lag, jakiejs "marki" TT, Wunderlich albo cos takiego, ale ze mnie to nie ciekawilo ...     
		
		
		
		
		
		
			Patent byl na odwrot w stosunku do "trampkowego" i tuleje zakladalo sie NA lagi i zaciskalo srubami, cos jak polki. Tuleje przewezaly sie powyzej do srednicy lag. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 984
				 
Motocykl: ETV 1000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 45 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			[quote=rambo;40895]Pamietajmy o tym, że podnosząc przód o ileś tam cm lagi przestają "maczać" sie nawet w oleju, i zawieszenie chodzi w sumie na samych sprężynach. 
		
		
		
		
		
		
		
	Co kto lubi ale ja bym bardziej przemyślał  [/quotenie prawda  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| B&B Góry Stołowe | Bartasso | Polska | 29 | 23.04.2012 22:56 | 
| Góry Stołowe | Bartasso | Przygotowania do wyjazdów | 8 | 28.04.2011 16:23 |