|  05.11.2014, 12:29 | #971 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			W calym rynku motoryzacyjnym zatrudnia sie inzynierow ktorzy dbaja o to by po danym przebiegu pewne elementy nie wytrzymaly czy myslicie ze w tym przypadku bedzie inaczej? Calym swiatem motoryzacyjnym trzesa ekonomisci i chec maxymalnego zysku. Obawiam sie ze z legendy o Africa Twin zostanie tylko jej nazwa i oby jeszcze pierwotne zalozenia konstruktorskie.  Pozdro | 
|   | 
|  05.11.2014, 12:30 | #972 | 
|  |   
			
			Przyrost postów w tym wątku jest imponujący - takiej dynamiki nie było nawet w czasach najlepszej świetności tematu: "Dlaczego lubię BMW-Hyde Park".  Na austriackim forum AT jest kolo, który zdaje się być bliżej koryta Hondy (to od niego jest to zdjęcie z parku) i podał parę informacji: 1. Dane techniczne zostaną opublikowane późnym początkiem przyszłego roku. 2. Liter w pojemności powinien być. 3. Późnym latem (mam nadzieję, że 2015  ) motocykl ma się pojawić w sieci dealerskiej. 4. Wydech zamontowany w prezentowanym moto pochodzi z testów w Maroku. W serii ma być skręcany z kolektorów, katalizatora i końcowego tłumika, który będzie wiekszy i trochę obniżony tak by jeszcze weszły podnóżki pasażera. 5. Co najważniejsze: DCT będzie, podobnie jak w innych modelach, opcjonalne. To tyle. Ostatnio edytowane przez Navaja : 05.11.2014 o 12:33 | 
|   |   | 
|  05.11.2014, 12:37 | #973 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Wiadomo,ze efekt finalny bedzie troche inny,cywilizowany.Wiadomo,ze firmy akesoryjne dorobia reszte i kazdy bedzie miec to o mu niezbedne.Nawet jesli to Prototyp,to wiadomo w co i jakiego klienta Honda bedzie tym egzemplarzem celowac.jak dla mnie wszystko wyglada bardzo optymistycznie i nalezy tylko troche jeszcze poczekac.Zrobia gotowe moto,przetestuja je pol roku i wypuszcza sprawdzoony model.Nie jak BMW,ktore testuje na klientach i szczyci sie darmowymi akcjami servisowymi.
		 | 
|   |   | 
|  05.11.2014, 12:40 | #974 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Krakuff 
					Posty: 4,770
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s |   
			
			A mnie gdzieś zawiało ze zawiecha ma mieć 26 cm skoku przód/tył a silnik 900 pojemności i poniżej 100 koni.. Ta filozofia o psuciu sie motka jak na razie nie ma odzwierciedlenia w przypadku CRF250 L... | 
|   |   | 
|  05.11.2014, 13:02 | #975 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Łódź 
					Posty: 1,304
				 Motocykl: RD01   Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 29 min 8 s |   
			
			Puszek bo to chyba sprawdzona jednostka napędową w CRF i dlatego pożyjemy zobaczymy  większość chce uniwersalnego ADv z naciskiem na moc i wagę  tylko po co jak już takie motocykle sa a uniwersalność nie istnieje większość turystyki ADV  jest lawetowo busowa  a reszta to trochę lansu w srodowisku
		 | 
|   |   | 
|  05.11.2014, 13:10 | #976 | 
| Fazi przez Zet  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Berlin 
					Posty: 7,563
				 Motocykl: RD07 Przebieg: ∞ Galeria: Zdjęcia   Online: 10 miesiące 2 tygodni 2 dni 12 godz 21 min 0 |   
			
			większość turystyki ADV jest lawetowo busowa a reszta to trochę lansu w srodowisku  polac mu, dobrze gada     
				__________________ Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. | 
|   |   | 
|  05.11.2014, 13:12 | #977 | 
|  |   
			
			Wolly,  nie wrzucaj proszę wszystkich do jednego worka. Są ludzie, dla których również dojazdówka i powrót są przygodą. Przecież chodzi o to by być jak najdłużej w tej podróży. Chyba, że się mylę? Równie dobrze można by powiedzieć, że wożenie moto na busie czy przyczepie to jest dopiero lansiarstwo. Możesz proszę nazwać te uniwersalne motocykle ADV, które są już w sprzedaży? | 
|   |   | 
|  05.11.2014, 13:18 | #978 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2012 
					Posty: 662
				 Motocykl: RD07&1000RR   Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s |   
			
			etam, nie ma fałki, wygląda jak tenera a zawieszenie jak z kata, "pączek, pączek, huj bez rączek"...  sytuacja przypomina mi akcję z junakiem milenium   tak szczerze mówiąc, to jest mi smutno bo zupełnie inaczej ją sobie wyobrażałem... wielkie halo zrobili a gówno mają... wiadomo tylko, że nic nie wiadomo... kolejny motocykl dla niemców z grubym portfelem... ale oni nie kupią bo wolą gs  po tylu latach premiera w takim "stylu" to potraktowanie potencjalnych klientów jak bandy idiotów... a ten przód to w ogóle jakiś przerośnięty stary fazer... maskra... tej afryki nie mógł zaprojektować prawdziwy japończyk... tylko jakiś matoł co za długo w essen na robocie siedział i mu się światopogląd na japońską tradycję zwichrował   Ostatnio edytowane przez bass : 05.11.2014 o 13:24 | 
|   |   | 
|  05.11.2014, 13:57 | #979 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |    nieźle pojechałeś. Bana dostaniesz   
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  05.11.2014, 14:00 | #980 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2013 Miasto: Warszawa 
					Posty: 988
				 Motocykl: loading... Przebieg: wtv   Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 12 min 59 s |   
			
			Trochę tak jest, że Honda jeśli chodzi o stylistykę nowych maszyn za wiele nie pokazuje, ale chyba nie o to chodzi w advenczerowym motocyklu.  Jeśli zawias będzie skakał na 25cm, prześwit taki, że ledwo uda się nogę przełożyć, plastiki nie pękną przy zderzeniu z muchą i bak wsadzą ze 30l to mnie więcej nie trzeba. No i silnik żeby nie szarpał jak w TDMce i jeszcze żeby ładne pierd*lnięcie miał   
				__________________ "Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" | 
|   |   |