|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: S-ec
Posty: 2,857
Motocykl: 690 R
Galeria: Zdjęcia
Online: 7 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 20 min 28 s
|
taki przyklad ; wczoraj zamowiona czesc (ok14ej) do Berga u Krywulta w BB, byla dzis u mnie ok 15.
Mialem Suzuki, Yamahe, Katy teraz Honde i Berga i powiem krótko takiego dostepu do czesci jak ma KTM nie ma inna firma a ceny wcale nie sa powalajace w stosuku do japoni. W KTM w BB jak czegos nie ma na stanie to jest zawsze na nastepny czwartek. r.t70 a jak sie chcesz przymierzyc do Berga to zapraszam do S-ca
|
|
|
|
|
|
#12 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,922
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 23 godz 32 min 8 s
|
A ja polecam Huqvarne TE, śmigam drugi sezon i sobie chwalę.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,421
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() |
Tez mam Berga, tyle ze 570, super moto, kompletnie bezawaryjne.
Jeśli lubisz kopajkę to tu może być problem bo w bergach z silnikiem 70 stopni jej nie ma, dla mnie to nie problem, a ja lubię rozrusznik, szczególnie w off. Co do serwisu, to także dziwi mnie twoje stwierdzenie, myślę, że z motocykli które wymieniłeś berg będzie miał najlepszy dostęp i najtańsze części, w ogromnej części to zwyczajne exc, to którego części są na każdym rogu, a zamienników często nie opłaca się kupować, bo org wychodzą zupełnie rozsądnie.
__________________
Pozdrawiam Michał |
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Łódź
Posty: 131
Online: 2 dni 1 godz 7 min 4 s
|
Przyłącze się do poprzedników w sprawie serwisu / dostępności / ceny części. KTM'owskie części są tanie i bardzo łatwo dostępne. Dlatego rozpatrywałbym tego berga na plus jeśli chodzi o to.
Mam KTM 400 exc, ale ciężko nazwać to dual'em, więc Ci nie polecam (gotowy do jazdy waży 112.5 kg i ma 44km) ;P |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,421
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
W swoich rozważaniach, też dochodzę do wniosku że Berg będzie optymalny.
Teraz tylko pytanie:390 czy 450? Jaki mają zasięg na baku? Mniej dziczenia, więcej cross country. |
|
|
|
|
|
#17 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Łódź
Posty: 131
Online: 2 dni 1 godz 7 min 4 s
|
Nigdy nie jeździłem tymi modelami więc Ci nie doradzę. Od siebie dorzucę tylko tyle, że jeśli to ma być pierwsze takie moto to im słabsze tym lepiej
![]() Panowanie nad rowerem z silnikiem o mocy 40+ km w terenie nie jest wcale takie łatwe i o wypadki nie trudno... słabszy sprzęt wybacza błędy, a jeśli zaczynasz to z pewnością będziesz je popełniał. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,421
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
Biorę to pod uwagę. Chcę mieć lżejsze moto aby móc w pojedynkę robić bliższe lub dalsze wypady w Polskę. A jak go ogarnę, to może odważę się potaplać w błotku.
|
|
|
|
|
|
#19 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,922
Motocykl: RD04
Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 23 godz 32 min 8 s
|
To nie są sprzęty na wypady w Polskę!
Jeśli zaczniesz tym jeździć turystycznie to nie nadążysz zmieniać tłoków i korb, no chyba, że dla Ciebie wycieczka 100km to wypad w Polskę. Generalnie motocykle enduro klasy 400-450 to sprzęty do ostrego upalania, i nieważne czy będzie to EXC, TE, WR, CRF, DRZ, FE... tym nie trzaska się kilometrów tylko mth: olej zmienisz , co 10-15 mth, filtr powietrza czyścisz bardzo często, opona nie wytrzymuje sezonu to samo zębatki i łańcuch. Taki sprzęt daje ogromną frajdę, ale coś za coś
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR |
|
|
|
|
|
#20 |
![]() |
xr się nada do włóczenia się bardziej niż exc. Sprzęt toporny, niezbyt mocny ale wytrzymały i prosty w naprawach.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rocc Dual | bartol44 | Kaski | 13 | 11.05.2015 04:39 |
| gogle do AGV AX8 Dual | Rajtek | Archiwum | 3 | 04.01.2014 21:08 |