![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2014
Miasto: Wro
Posty: 116
Motocykl: PD10
Przebieg: 10k+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 7 godz 28 min 55 s
|
![]()
Podczas takiego użytkowania to kompresor z linku JULA się nie zepsuje w ciągu kilku lat. Jeśli ja najpierw w firmie reklamowej (malowanie liter przestrzennych kilka h dziennie), teraz produkując sztuczne przynęty (malowanie non stop) zajechałem dopiero 3 kompresory a KAŻDY się po prostu rozwalił na zasadzie hałasuje hałasuje, ale nie pompuje - wyrobione panewki/tłoki/cylinder niepotrzebne skreślić - nie wiem co tam w środku siedzi, to znaczy, że zmieniając olej i filtr nic innego nie powinno się zepsuć. Raz miałem pęknięty taki stalowy przewód to wymienili w Pneumat System za 30zł.
Do garażowego używania brać tani olejowy. Serio. BTW. Niedawno kupiliśmy lepszy pasowy - podobny do linku Thorgala. Żeby się zwrócił to musiałby chodzić przez 10 lat. Nie sądzę... No, ale cichy i szybko nabija. |
![]() |
![]() |