![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
Administrator
![]() |
![]()
Czy ktoś ma konkretną wiedzę o faktycznym chwilowym spalaniu przy max odkreconym gazie na starcie oczywiście z jedynki?
W ciężarowce/autobusie który spala średnio przy normalnej jeździe pod 30 l /100km chwilówka podskakuje do ok 400-500l/100km a może i więcej przy np 12litrowym silniku.. Jadąc ok 4 tonowym z silnikiem 3.5l chwilówka na starcie wychodziła 250l/100km. Dawało by to spalanie chwilowe ok 15xwieksze niż przy stałej równej jeździe w samochodach ciężarowych. W benzyniakach osobowych ta zwyżka powinna się zawierać ok 5-8x. Dedukując dalej i przyjmując średnie spalanie np AT 6l/100km x 7 = jakieś 42l/100km chwilówki. Daje to podstawy twierdzić że wydajnośc ok 50 ltr na godzinę nie jest absolutnie przesadzona a wręcz uzasadniona. Oczywiscie dotyczy to maksymalnego katowania jedynki , przy normalniejszej eksploatacji i 40ltr/h wystarczy.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyciek paliwa przy glebie... | Arecki007 | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 06.10.2011 15:20 |
Jak się zachowuje pompa przy braku paliwa w wężyku ?? | paku | Uklad paliwowy i wydechowy | 9 | 01.03.2010 20:27 |
Pompa Mikuni | hero | Wszystko dla Afryki | 2 | 29.10.2008 21:43 |