![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
A skąd ta teoria ? Mógłbyś to podeprzeć jakimiś konkretami.
I jak zamawiać tłoki by akurat przyszły z takimi oznaczeniami skoro obydwa mają taki sam nr ? Nie mieszaj, bo ktoś kto będzie to czytał może wziąć to na poważnie. Pozdrawiam PS : do właściciela motocykla, te tłoki to STD czy nadwymiar ? Jak nadwymiar to szlifierz powinien sparować je z cylindrem i powiedzieć ci który jest z którym. Ale jak się pomylisz to dramatu też nie będzie bo niby wszystko powinno być w dopuszczalnych tolerancjach. Ostatnio edytowane przez szparag : 01.03.2014 o 07:39 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 16:05 |