![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
W wersji przekaźnika wył - włącz. 87 i 87a to jeden styk, natomiast w wersji przełącznikowej (nie pamiętam mogę zamienić oznaczenia ale to nie ma znaczenia w sposobie działania) 87 i 87a to oddzielne styki.
Jak to działa: 1.wersja - łączy między 30 a 87 ( 87 i 87a dwie końcówki traktuj jak jedną) 2.wersja - jeśli nie ma napięcia na cewce przekaźnika (85-86) to połączenie jest między 30 a 87 jeśli jest napięcie to rozłączy 30 - 87 a połączy 30 - 87a Jak widać w drugiej wersji przekaźnik może pracować jako przełącznik obwodów ( np: był stosowany w układzie ładowania Fiat 125 a dokładniej lampka ładowania) |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |